2015. június 10., szerda

Elfogytak #12

A legutóbbi ilyen bejegyzés óta már egy csomó idő eltelt, és mire észbe kaptam, ismét szinte tele volt a szatyor, amibe a csomagolásokat gyűjtöm. Sminkfronton megint nem sikerült nagyot alkotnom, hajápolási és testápolási termékekből azonban annál többet használtam. 


Isana hideggyantacsíkok testre: egyszer egy akció keretein belül ezt vettem a szokásos Balea helyett, hogy őszinte legyek, kár volt. Használható, de nálam sehogy sem akart egyenletesen elválni a két csík egymástól, akárhogy melegítgettem, nem volt kényelmes a használata.
Újravenném? Nem.

Balea Paradise Beach és Mango Mambo tusfürdő: az első idei nyári limitált kiadás, a mangós tavalyi. Mindkettőnek csodás az illata, a gyümölcsös dolgokat általában eltalálják, ha tusfürdőről van szó, nem tudok rosszat mondani. Talán annyi, hogy nem túl tartós az illatuk tusolás után, ezért kár.
Újravenném? Igen.

Balea teafaolajos lábápoló spray: szeretem használni, mind nyáron, mind télen. Olcsó, teszi a dolgát, bár a negyven fokos melegben nem a leghatásosabb. Az illata valószínűleg sokaknak nem tetszik, szerintem elviselhető.
Újravenném? Igen.

Pure Czech nappali arckrém: erről már írtam nemrég, itt elolvashatjátok.
Újravenném? Nem.

Joanna Naturia grapefruitos testradír: az illatát nagyon szeretem, igazi kesernyés grapefruit, viszont nagyon zavart, hogy a radírozó szemcsék nem olvadtak el, hanem ragadtak mindenfelé a fürdőkádban, és rám is, valamint a kiszerelése is elég kicsi, ehhez képest pedig 500 forintba kerül.
Újravenném? Talán.

Dove Original dezodor: az illatával nem tudtam megbarátkozni, rájöttem, hogy ez a tipikus Dove illat nem az én világom. A Rexona Maximum Protection mellé használtam, de magában is egészen hatásos volt egy kevésbé meleg és aktív napon. Negatívum, hogy akció nélkül eléggé drága, 700-800 forintot is elkérnek érte.
Újravenném? Nem.

Himalaya Herbals Sparkly White fogkrém: Évi hatására vettem meg, miután az egyik videójában azt mondta, hogy az egyik legjobb fogkrém, amit valaha használt. Elég szokatlan, hogy az enyhén mentolos íze mellett fahéjas is, ezáltal szerintem nem biztosít annyira friss érzetet, de tény, hogy jót tesznek a gyógynövények, és ugyan nem merek megesküdni rá, de mintha tényleg fehérítene is egy kicsit. Elég drága, 700-800 forint környékén mozog, de gyakran van rá akció.
Újravenném? Talán.


Balea Sensitive sampon: azt olvastam róla, hogy többeknek sikerült vele kitolni a hajmosások idejét, hát, nálam erre sajnos nem vált be. Az illata olyan, mint a sima mezei folyékony szappanoknak, nem igazán szerettem. Átlátszó, zselés állagú, jól habzik, olcsó, de semmi extra.
Újravenném? Nem.

Balea Vanília & Mandulaolaj balzsam: eléggé impulzusvásárlás volt, új kiadásként láttam a DM-ben, és anélkül, utánaolvastam volna, már vittem is a kasszához. Teljesen átlagos, vaníliaillatú balzsam, ami sokáig megmarad a hajban, végül egy másik pakolással keverve használtam el, mert önmagában nem hidratált annyira. 
Újravenném? Nem.

Syoss Supreme Selection Restore 3in1 hajpakolás: ebből már a másodikat használom, általában hajmosás előtt szoktam feltenni 1-2 órára. Egész jól táplál, viszont körülbelül a felétől már nem lehet rendesen, a pumpával kinyerni a terméket, ráadásul ahhoz, hogy az egész hajamra felvigyem, elég sokat is kell használni belőle, ami pedig az 1600 forint körüli ára mellé nem túl kifizetődő. Az illata szintén vaníliára hajaz.
Újravenném? Talán, akciósan, vagy kuponnal.

Dove szárazsampon: még mindig a kedvencem bár lehet, hogy lesz, ami letaszítja a trón legfelső fokáról, az árán kívül nem tudok rá rosszat mondani.
Újravenném? Igen.

Dove Intense Repair hajpakolás (mini): egy DM pontokért kiváltható dobozban került hozzám, szintén sok jót hallottam róla, de annyira nem nyűgözött le, bár összesen 2-3 alkalomra volt csak elég.
Újravenném? Nem.

got2b Öl-la-la hajformázó olaj: simán hajvégápolóként használtam, szárazon, formázás után. Egy-másfél pumpányi elég volt a teljes hajamra, így a méretéhez képest is elég lassan fogyott. Az illatát nem tudom mihez hasonlítani, édes volt, és kicsit fűszeres, nem hagyott olajos érzetet, szinte azonnal beszívódott. Úgy emlékszem, 1200 forintba kerül, és egyelőre csak a Müllerben láttam. 
Újravenném? Igen.

Rimmel Lasting Finish Nude alapozó: továbbra is a kedvenc alapozóm, tesztet is írtam róla. Mostanában elég sok helyen olvasom, hogy sokaknak nem jött be, de olcsó, van belőle extra világos árnyalat, és nekem semmi problémám nem volt vele.
Újravenném? Már meg is tettem.

Lovely Curling Pump Up szempillaspirál: az utóbbi időben rájöttem, hogy ez az a spirál, ami a leginkább bevált nekem. Szép fekete, anélkül rétegezhető, hogy összetapasztaná a szempillákat, láthatóan dúsít, tartós, és mindössze 700 forintba kerül. Aki nem próbálta még, annak mindenképpen csak ajánlani tudom!
Újravenném? Igen.

Dermacol filces szemhéjtus: egy blogtalálkozós cserebere alkalmával került hozzám, eleinte nagyon meg voltam vele elégedve, de sajnos egy idő után a hegye elkezdett kopni, és már nem lehetett olyan precízen dolgozni. Sajnálom, mert maga a festék eléggé pigmentált és tartós volt, lehet, hogy majd később újravásárolom, és kap egy második esélyt.
Újravenném? Talán. 

13 megjegyzés:

  1. Nekem sem vált be a Dove dezodor.. hű maradok a már jól bevált Niveáknál :D
    A Balea tusfürdőkről rosszat én sem tudok mondani, imádom őket!
    A Balea teafaolajas lábápolóját lehet meg fogom venni, mert jónak tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem használtam Nivea dezodort, de anya egyszer nagyon befürdött egy alumentessel...:D

      Törlés
    2. Ó, azokat én kerülöm! Semmit sem használt.

      Törlés
  2. Örülök, hogy más is szereti a Rimmel Lasting Finish Nude-ot! :) Én nem sok jót olvastam róla (miután megvettem), csomóan írják, hogy csúnyán kopik, de rajtam hihetetlenül tartós, tökéletes nyári alapozó, mert nem is fényesedik nagyon (pedig rajtam aztán minden...), és ott van egész nap, ahova felraktam. Szuper cucc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a fedését ért kritikákat sem értettem, nálam teljesen jól fed :D De akkor mi legalább szerencsések vagyunk ezek szerint :D

      Törlés
  3. Én nagyon szeretem a Naturia radírokat, több illatban is használtam már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán még az áfonyásat használtam, vagy valami kékbogyósat, de a többinek eléggé nem jött be az illata :D

      Törlés
  4. A Dove deoóból az uborkás nekem bevált, és stiftessel szoktam kombinálni.
    A Baleas tusikból mostanság a sensitivet szeretem. Kicsit lehet besokaltam az édes illatoktól...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most pont az uborkás Dove-ot használom, a fújósat :) Ha a Sensitive Balea tusinak olyan illata van, mint a samponnak, akkor nekem nem tetszene :D

      Törlés
  5. A Balea tusfürdőket én is imádom, a Dove meg hát sokat nem használ, nem igazán izzadásgátló, de nekem tetszik az illata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdek rájönni, hogy az ilyen Dove meg Nivea dolgok max. testápolás szinten jók, a többiben maradok a jól beváltaknál.

      Törlés
  6. Én imádom a Naturia radírokat, az áfonyás volt eddig a kedvencem, de a többinek is imádom az illatát. Ezt a grapefruitosat is ki kell próbálnom, már csak az illata miatt is :P

    VálaszTörlés