2024. április 10., szerda

Szerzemények #56 | Glamour-napok 2024 tavasz

Jó pár éve már leginkább online rendelünk családilag a Glamour-napok alatt a Rossmannból, és mivel ezúttal már kedden kiszállították a csomagot, még az akció időtartama alatt meg tudom mutatni, hogy én mire használtam fel a kuponokat. 

Legutóbb annyira betáraztam a Rexona Maximum Protection krémdezodorból, hogy még mindig van belőle, vettem viszont egyet a görögdinnyés-kaktuszos illatú fújós változatból. A L'Oréal Elseve Glycolic Gloss 5 Minute Lamination hajápoló tervezett vásárlás volt, mert állandó tagjává vált a hajápolási rutinomnak, a Hyaluron Plump éjszakai ápolót és a Bond Repair szérumot pedig a netes vélemények alapján választottam, kuponnal elég jó áron voltak. Ami lemaradt a képről, az két doboz hajfesték a L'Oréal Natural Gloss 533 Spiced Auburn árnyalatban, amivel már volt festve a hajam korábban és rengeteg dicséretet kaptam a színére. 
Egy ideje már Oral-B fogkrémeket használok, és bár teljes áron eléggé drágák, de gyakran van rájuk valamilyen akció a Glamour-napokon kívül is. Most a Pro Expert Advanced és a Pro Science Advanced vonalból választottam, utóbbit használom egyébként jelenleg és elégedett vagyok vele. Az összes testre való naptejem elfogyott, és jobb híján azt kenem magamra most, amit az arcomra is használok, úgyhogy a NIVEA Sun Protect & Dry Touch 50 faktoros napozó spray-t próbálom ki, és remélem, hogy tényleg nem fog zsíros érzetet hagyni maga után. 
Sminkek közül mindössze a Maybelline Express Brow Ultra Slim szemöldökceruzából vettem egy tartalékot, illetve mivel az Online Drogériában hetek óta készlethiányos, ezért az egyik üzletben vadásztam le a burgundi Maybelline Sky High szempillaspirálból még egyet, sajnos a kékből ott sem volt. 

Amint látjátok, nem vittem túlzásba a dolgot, és fontos, hogy ilyenkor is észszerűen vásároljunk. Mindenesetre ha 1-2 újdonság vagy nem létfontosságú termék a kosaratokban landol, attól nem dől össze a világ. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése