2024. március 10., vasárnap

Februári kedvencek | 2024

Nagyon várom már a jó időt és a hosszú nappalokat, kicsit a tesztelgetéstől, sminkeléstől is elment a kedvem az utóbbi időben, de remélem, hogy hamarosan a tavasszal együtt visszatér. Ettől függetlenül bekerült a kedvenceim közé néhány újdonság, amelyeket nagy örömmel osztok meg veletek is. 

Mire ez a bejegyzés kikerül, a NIVEA Fresh Blends Raspberry Blueberry Almond Milk tusfürdő nem tudom, hogy pontosan hol elérhető még, mert a dmben kiárusítva láttam, a Rossmann Online Drogériában pedig még kapható, üzletben viszont nyár óta nem futok bele. Ettől függetlenül muszáj megemlítenem, mert isteni bogyós gyümölcs illata van, remélem, hogy újra fogom tudni venni. A Sol de Janeiro Cheirosa 59 testpermet első szaglásra szerelem volt, igaz, hogy a feltüntetett illatjegyekből én szinte semmit sem fedezek fel, számomra a sült, füstös pillecukrot idézi. Az utóbbi hetekben a teljes L'Oréal Elseve Glycolic Gloss termékcsaládot volt alkalmam kipróbálni, de ami igazán kiemelkedő szerintem belőle, az a 5 Minute Lamination hajápoló, soha semmitől nem volt még ennyire fényes és sima a hajam. Olyan hatást lehet elérni vele, mint amit a Color Wow Dream Coat Supernatural Spray ígér, csak éppen kefés hajszárítás nélkül, ami nekem személy szerint sosem ment. Állítólag néhány drogériában elérhetők már a termékek, de én személy szerint még sehol sem láttam a Notinón kívül. 

Instagramon nemrég készítettem egy posztot a jelenlegi kedvenc arcra való kombinációmról, ami a Hello Sunday The One That's A Serum fényvédő és a Bell Hypoallergenic Nude & Moist alapozó. A fényvédő a nevéhez hűen hidratálóként is működik, nekem télen is elég reggelente, tökéletesen lehet rá sminkelni, az alapozó pedig állagra inkább a mostanában felkapott színezett szérumokhoz hasonlít, de azoknál magasabb, mégis természetes hatású fedéssel. A Hello Sunday termékek a Rossmannban, illetve a Liluland webshopban érhetők el, rengeteg féle arcra való fényvédőjük van. 

Kedvenc dalok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése