2017. szeptember 10., vasárnap

Beszámoló | Balatonon az Avonnal

Csütörtökön egy nagyon igalmas bloggereseményen vettem részt az Avon jóvoltából, ami több szempontból is különlegesnek bizonyult: egyrészt az átlagostól eltérően nem Budapesten tartották, másrészt egész napos elfoglaltság volt. Balatonra mentünk ugyanis, azon belül is Köveskálra, majd Balatonfüredre, de ne szaladjunk ennyire előre, kezdem az elején.

A csapat nyolckor találkozott a városban, mivel közösen mentünk busszal a helyszínre. Tudni kell rólam, hogy körülbelül 20 évig soha nem volt problémám sem a buszozással, sem az autózással, de az utóbbi időben észrevettem, hogy egyre többször leszek rosszul utazás közben, és ez sajnos most sem volt másképp, ezért ez viszonylag rányomta a bélyeget a délelőttre, de szerencsére megérkezés után gyorsan jobban lettem. A Káli Art Inn nevű helyen töltöttük a nap első részét, és bár a szemerkélő eső miatt sajnos nem tudtunk kint maradni a teraszon, de azért körbevezettek minket, és a belső részen is volt miben gyönyörködni.

Reggelit is kaptunk

Meditálással kezdtünk, amit én még sosem próbáltam korábban, de mindenképpen érdekes élmény volt még úgy is, hogy ekkor azért még éreztem a buszos utazás hatását. Ezután körbeültük az asztalt, és elkezdődött a következő néhány hónap újdonságainak bemutatása, ahol azon kívül, hogy röviden beszéltek a lányok a termékekről, mindent meg is foghattunk, magunkra kenhettünk, megszagolhattunk, én kifejezetten szeretem, ha erre lehetőség van.

Néhány szó az újdonságokról: az új mark. körömlakkok attól függetlenül csodaszépek, hogy nem az én színvilágom a kollekció. Lesz egy kifejezetten felnőtteknek szóló Clearskin család problémás bőrre színezett hidratálókkal, krémekkel, tonikokkal. A Planet Spa kollekció kiegészül két fürdőolajjal kókuszos-szantálfás, valamint rózsás illatokban. A mark. vonal Big & Style szempillaspirálja azt ígéri, hogy nem keményíti meg a szempillákat, és napközben többször fel lehet vinni. Lesz több új illat is, engem azonban leginkább az Eve Duet csigázott fel, ami a nevéhez hűen egy parfümduó, a világosabb része viszont engem egy az egyben a 2014-es Mexx Summer Edition illatra emlékeztet, ami már sajnos megszűnt, én pedig imádtam. Persze ezeken kívül még lesz rengeteg minden, fürdőtermékek, hajápolók, sminkek, de jövő évig itt ülnénk, ha mindent kifejtenék. A felsorolt termékek közül többet meg is kaptunk kipróbálásra, úgyhogy be fogok számolni róluk idővel.

Ezután következett az ebéd, ahol mivel én előzetesen szóltam a különféle nyavalyáimról - nevezetesen, hogy laktózérzékeny és vegetáriánus vagyok -, külön menüt kaptam. Általában az ilyenek nem szoktak jól elsülni, mivel mindezek mellé még válogatós is vagyok, most viszont abszolút sikerült eltalálni az ízlésem. (A desszertet elfelejtettem lefotózni.)

Nyugi, erre jött még azért egy adag paradicsomleves is

Ebéd után ismét buszra szálltunk, és a füredi kikötőhöz mentünk. Ekkor ismét elkezdett esni, de úgy gondoltuk, hogy így is bevállaljuk a vitorlázást. Három hajóval indultunk útnak, az én útitársaim Andi, Evelin, Vivi, ismét Vivi, Kitti és Patrícia voltak a bloggerek közül. Rengetegszer voltam már vizen, de vitorlással még sosem, ezért érdekes volt számomra, hogy mekkora sebességet lehet elérni csupán a szél erejével. Nem mondom, hogy meleg volt, plusz végig esett is, de én szerencsére viszonylag jól bírom az ilyesmit - meg mondjuk fedett helyen ültem, az sem utolsó. Egyébként időközben egy szörfverseny is zajlott mellettünk, de őket valószínűleg kevésbé zavarta a rossz idő. Kicsit több, mint egy órát voltunk kint, aztán szépen lassan a többiek is kikötöttek, és visszaindultunk a buszhoz, hogy egy újabb körülbelül két órás út után visszaérjük Budapestre.

Vlogolósdi

Ezek a termékek lapultak a csomagunkban
Összességében nagyon jól éreztem magam, mindenki szuper aranyos és figyelmes volt, úgyhogy ezúton is még egyszer köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem :)

1. Gyönyörű képek, és látszik, hogy az Avon kitett magáért, jó lehetett vitorlázni. :)

1. Köszi! :) Bizony, sok szempontból jobb volt ez a kis interaktív esemény, mint más esetekben :)

2. Remek program lehetett, a képek a is gyönyörűek. Régen volt már problémás termékcsalád felnőtteknek, hát nem ért semmit, megvettem pedig minden tagját. Jó lenne egy mindenmentes (alkohol, parfüm, komedogén anyagok) ápoló család, azt megvenném, egyébként már elszállt a bizalmam feléjük, amit szeretek, az a szempillafesték, egyiket sem kell nap közben újra felvinni, meg a kézkrémek és ennyi. Ja, talán még a szemceruzák. Ezek a lakkok nekem sem tetszenek, a hosszú vékony körmű lányoknak állnak jól szerintem.

1. Sajnos ott a nagy káoszban teljesen elfelejtettem megnézni, hogy mi van meg mi nincs a Clearskin termékekben, de majd nemsokára úgyis felkerül gondolom Krémmániára, és akkor kiderül. Ennek sem az a lényege amúgy, hogy muszáj felvinni, hanem hogy elvileg a formula miatt többször is felvihető anélkül, hogy csomósítana.

3. Annyira jók lettek a képek és jó volt olvasni a beszámolót is :)

4. Nekem tetszenek a lakkok, már a katalógusban is nézegettem, de végül nem rendeltem belőle, mert más mellett döntöttem.
    Sajnos a buszt (plusz a repülőt és az autót ha nem én vezetem) én sem bírom, de én már a gyerekkoromtól kezdve, sosem. Hosszabb útra Daedalont szoktam bevenni, patikában vény nélkül kapható, viszont sajnos nagy álmosít.

1. Ne is mondd, utólag sajnáltam, hogy nem volt nálam, mert amúgy mindig van itthon, mert öcsém hányingeres, nekem viszont eddig még sosem kellett, kivétel most :D Az autóval is ugyanígy vagyok mostmár, de nem értem, 20 évig semmi bajom nem volt soha semmilyen járművel.

5. Kíváncsi vagyok a beszámolódra ezekről a termékekről! Én nagyon szeretem az avon termékeit bár igen van köztük olyan ami nem működik. Azt azért hozzá kell tenni, hogy a drogériás termékek között is akad olyan ami kifogásolható!!!!! Mivel minden ember más és másképp működünk mind a bőrünk mind a hajunk és még sorolhatnám. :) Még azt hozzá tenném, hogy az avon is egyfolytában újúl és termékfejlszt ezért ami mondjuk 4 éve még nem volt frankó termék az lehet hogy ma már jól működik pl: körömlakkjai, sminklemosói, arctisztítói stb... :) Körülbelül 8 éve használom majdnem minden terméküket és ez a tapasztalatom. :)

1. Egyetértek, pár éve én sem nagyon vásároltam vagy használtam Avon termékeket, de az elmúlt időkben nagyon belehúztak, főleg sminktermékek és testápolás terén :)