2015. március 24., kedd

Catrice Colour Correcting mattító púder

A márka Prime & Fine mattító púderének kipróbálása után még sokáig kerülgettem ezt, de nagyon izgatta a fantáziám hogy tartósságban megközelíti-e vajon azt és van-e különösebb funkciója annak, hogy több szín keveredik benne. 


Külsejében hasonlít a vízálló testvéréhez, a csomagolás viszont ezesetben átlátszó és nem kapunk hozzá tükröt sem. Ez engem annyira nem zavar, mert nem ezt szoktam magammal vinni, de annak, aki útközben is használja, lehet, hogy nem annyira praktikus. A műanyag egyébként strapabírónak tűnik, nem a könnyen törős fajtából való.
Valamivel keményebb állagú, mint a másik, jobban bele kell mártani az ecsetet. Fedése nem sok van, de számomra szemmel látható a színkiegyenlítő hatás a különböző pigmenteknek köszönhetően, ugyanakkor nyoma sincs lisztes, poros végeredménynek, tökéletesen belesimul a bőrbe. A tartósságán magam is meglepődtem, szinte ugyanolyan jól teljesít, mint a társa, nem túlzás egész napos matt hatás, nem egyszer 8-9 órán át viseltem és nyoma sem volt a fényességnek. A mattítás ellenére nem szárít és az idő múlásával sem tűnik "cakey-nek" a smink. Ez a változat nem vízálló, de mindennapi használathoz, átlag körülmények között nem is valószínű, hogy szükség lenne rá. Illata nincs.



8 gramm termék található benne, ami eggyel kevesebb, mint a Prime & Fine tartalma, azokban a Rossmannokban és Müllerekben szerezhetitek be, ahol van Catrice pult, ára 1295 forint.

Nem tudok dönteni, hogy ezt, vagy a másikat szeretem jobban, de nem nyúltok mellé egyikkel sem, ha a Catrice táján nézelődtök púder ügyben :)

8 megjegyzés:

  1. _Sajnos_ engem nem fenyegetnek Catrice termékek, de ezt a tesztet nagyon vártam, örülök, hogy máris érkeztél vele. :) Kicsit félelmetes ez a púder a zöld és a rózsaszín miatt, de tök jó ötlet, szuper, hogy a kivitelezés is jó. :) Mivel ritkán járok Magyarországon nem a Rossmann a legfontosabb, de már csak miatta bemegyek legközelebb. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor remélem, hogy nálad is beválik majd! :))

      Törlés
  2. Kár, hogy nincs a DM-ben, Rossmann, Müller nekem 30 km-re van, bár szoktam oda is járni. Ígéretes, hogy mattít, nekem más nem is kellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, nálunk bezárták az egyetlen közeli Rossmannt is, mondjuk itt nem 30 km a távolság...
      Hát igen, végre egy púder, ami nem ígér sokat, de a többit is túlteljesíti :)

      Törlés
  3. Nekem elég zsíros a bőröm, és sokszor az a problémám, hogy nagyon poros kinézetű a bőr a púderezés után. Lehet, adok ennek egy esélyt. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ennél egyáltalán nem tapasztaltam poros hatást, a keményebb állagú púderek között érdemes akkor nézelődnöd szerintem :)

      Törlés
  4. Nagyon jól hangzik, fel is írom a listámra, ha legközelebb Mo-n járok megpróbálok lecsapni rá. Köszi a gyors tesztet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez még az első vásárolt kupacban volt, szóval azóta volt időm tesztelgetni már, főleg, hogy púdert minden nap használok :))

      Törlés