2014. július 24., csütörtök

Júliusi kedvencek

Kicsit örülök, hogy vége ennek a hónapnak, mivel augusztusban nagyon sok izgalmas dolog van tervben, többek között a Sziget Fesztivál, ahol idén egész héten kint leszek, úgyhogy ha valaki szintén ott van, nyugodtan írjon nekem és összefuthatunk! :) Meglepően sok kedvencem van, pedig a hónap elején azt hittem, hogy egy darab sem lesz ebben a melegben, aztán tessék...


Balea Melon Tango tusfürdő: lassan már szokássá válik, hogy minden ilyen bejegyzésben benne van egy Balea tusfürdő, most sem volt ez másképp, ezúttal a dinnyés változatot használtam előszeretettel. Apukám is rendszeresen megjegyzi, amikor kijövök a fürdőből, hogy ennek mennyire jó az illata, habár inkább hasonlít az illata a dinnyés rágóéra, mint valódi dinnyére.

Neutrogena Visibly Clear mitesszereltávolító bőrradír: nagyon régen használtam ezt utoljára, nemrég elkapott a nosztalgia és ezt vettem újra. Inkább hasonlít egy egyszerű arclemosóra, mint bőrradírra, a szemcséi nem túl nagyok és számottevőek, éppen ezért mindennapos használatra is alkalmas lehet. Az én bőrömet nem szárítja, jól tisztít, ugyan a mitesszerekkel semmit nem csinál, de ezt nem is várom el tőle. Kicsit gyógyszertári krémillata van, ami engem nem zavar különösebben.

Garnier Fructis Oil Repair 3 hajpakolás: ugyanezen termékcsalád balzsamjából már 2-3 flakonnal elhasználtam és a legutóbbi féláras Glamour kuponnal vettem meg a pakolást is. Az illata megegyezik a balzsaméval, az állaga is hasonló, ez talán egy kicsit krémesebb, hatásában nem látok túl sok különbséget, ugyanolyan puha és fényes lesz mindkettőtől a hajam. Nem szabad belőle sokat használni, mert akkor meggyűlhet a bajunk a lemosásával.

Sundance Mattító Napozó Fluid SPF30: ezzel a termékkel vegyesek az érzéseim, azért került bele ebbe a bejegyzésbe, mert a célra megfelel, leégni nem égtem le a használatával. Többször sminkeltem fölé és alapként is jól megállta a helyét. Az állaga elég folyékony, nem ragad túlságosan, mattítani mondjuk nem mattít...Krémmánián olvastam, hogy valaki kipattogott tőle és én is pont ettől félek, ezért nem fogom használni rendszeresen, csak akkor, ha tudom, hogy tényleg huzamosabb időt töltök majd erős napsütésben, addig is a testemre használom, oda bevált.


Max Factor CC krém - 40 fair: visszatérő kedvenc, az összes alapozóm és BB krémem közül ez az, ami tökéletesen passzol a bőrszínemhez, mivel rózsaszínes árnyalatú és elég világos. A fedése nekem pont elég, tartós is, voltam vele fesztiválon, azt is kibírta. Amit sajnálok, hogy SPF 10 van benne csupán, ha ez a szám olyan 20-30 körül lenne, ez lehetne a legtökéletesebb arcra való termékem, valamint szerintem mostanában nem annyira szereti a bőröm...

Catrice mono szemhéjpúder - 080 Go, Charlie Brown!: vörös rúzsos sminkes bejegyzésemben említettem már, hogy az utóbbi időben ezt a szemhéjpúdert fogtam be kontúrozáshoz, mert sokkal természetesebb hatású, mint a bronzosítóim, az én bőrárnyalatomon nagyon hülyén mutat, ha valami egy kicsit is narancsos tónusú, ráadásul  rajtam jobban is bírja a gyűrődést, mint például a NYC bronzosítóm. A pigmentáltsága miatt vigyázni kell vele, nehogy úgy nézzünk ki, mint egy négyéves, aki összekoszolta magát a játszótéren.

Essence Girls On Tour paletta - 01 Style, Set, Go!: a három méteres Essence állvány Corvinos "leleplezésének" napján lehetett ezer forint feletti vásárláskor választani ezt a palettát, amitől őszintén szólva, nem vártam túl sokat. Amikor azonban kipróbáltam, meglepődtem, ugyanis a színek jól pigmentáltak és tartósak is. A kedvencem belőle a fényes pezsgőszín és a sötétzöld. A csomagolás tetszik, hogy ennyire kompakt, bár én szemhéjpúdereket a legritkább esetben hordok magamnál.


Max Factor False Lash Effect szempillaspirál: szintén régi-új kedvenc, nagyon sokszor újravettem már, általában féláras kuponnal. Legutóbb amikor újra elővettem, furcsa volt a többi, folyékonyabb állagú spirálomhoz képest, de egyszerűen szépséges szempillákat csinál. Egész nap tart, nem maszatolódik, bár nyilván fürdeni nem fogok vele. Kár, hogy megszűnik a Max Effect vonal, mert ott mindössze 3000 forintba kerültek ezek a spirálok különböző színű csomagolással, de a DM-ekben féláron még találhattok belőle, ha ügyesek vagytok, én is levadászok szerintem még egyet.

Rimmel Hydra Renew rúzs - 500 Diva Red: ugyancsak a fentebb említett bejegyzésben találkozhattatok ezzel a rúzzsal bevetés közben. Nem gondoltam, hogy valaha fogom intenzíven használni, amikor megvettem, akkor is csak lekaptam a polcról, hogy Rimmel, rúzs, gyere piros, jó leszel te alkalomadtán. Tetszik a formulája, nem szárít és viszonylag tartós is, bár rajtam semmire nem lehet ezt mondani, főleg nem szájra való termékek esetében.

Catrice Made To Stay folyékony rúzs - 040 Let's Red Loud!: hónapok óta szemeztem velük, de mindig lebeszéltem magam, most a szortimentfrissítés alkalmából rászántam magam a megvételére. Ahhoz képest, hogy gyakorlatilag szájfények, elég pigmentáltak, nem ragadnak és kellemes viselni őket. Mostmár kíváncsi vagyok a többi színre is, valaki mentsen meg...


The Body Shop Raspberry & Pomegranate testpermet és lakás illatosító: ez is szerepelt már ilyen bejegyzésben valamikor, de most megint felfedeztem magamnak. Imádom a málna illatát és ebből főleg az érződik jobban, előszeretettel fújkálom magamra és a szobában is mindenfelé, akkor is, ha nem parfüm tartósságú. Jó illatkombinációban lehet kapni őket, csak sajnos elég drágák, 2600-700 forint környékén mozog az áruk.


Kedvenc kiegészítő: ez az ezüst masnis nyaklánc összességében is hatalmas kedvencem, rengeteget hordom, tavaly előtt vettem Bécsben a Forever21-ban talán másfél euróért és aki találkozott velem júliusban, nagy valószínűséggel ezt látta rajtam.


Kedvenc ruhadarab: aki ismer, az tudja, hogy hatalmas rövidnadrág-fanatikus vagyok, lévén, hogy nem hordok szoknyát vagy kis nyári ruhákat és mert lélekben fiú vagyok, rövidnadrágom viszont annyi van, hogy ruhaboltot nyithatnék. A kép a Facebook profilképem (ígérem, nem fogok outfit bejegyzéseket készíteni), ez a világos farmershort volt rajtam majdnem minden alkalommal, amikor utcára mentem. A zuglói kilós Hádában vettem egyébként, gyerekméret, természetesen...

A hónapban négy "kedvenc" eseményem volt, az egyik az Arctic Monkeys koncert a VOLT Fesztiválon, a második, hogy elérte a blog a tízezer oldalmegjelenítést, a harmadik természetesen a múlt heti találkozó és Youtube piknik, a negyedik pedig, hogy szerencsét próbáltam és jelentkeztem a Sigma Affiliate Programba, ahonnan még aznap vissza is jeleztek, úgyhogy mostmár "rajtam keresztül" is tudtok vásárolni náluk, ha használjátok a linket, amit kitettem az oldalsávba.

Ott van Alex Turner!
Kedvenc zenék:

8 megjegyzés:

  1. Bakker, tényleg augusztus lesz, én meg erről totál elfeledkeztem, na akkor neki is állok fotózni :D köszi szépen Kami :)
    Annyira csinos vagy *-*
    Mire mész Szigeten?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj köszönöm ^^
      Soroljam?:DDD The 1975, deadmau5, Tom Odell, Jake Bugg, Lily Allen, London Grammar, La Roux, Bastille, Imagine Dragons, The Kooks...:D majdnem 20 előadó van az egész hétre lebontva ami érdekel :D

      Törlés
  2. Imádom a Garnier pakolást. Amúgy, ha még igényt tartasz az Yves Rocher zabos samponra, szívesen átadom, én úgysem használom (és végre elfogynának :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, tudom, termékfogyasztós projektben vagy :P Jöhet, kipróbálom, úgyis lassan elfogynak a samponjaim :D

      Törlés
  3. Az a Fructise hajpakolás nagyon jó, bár én az összes Fructise terméket imádom :P Most majd a piros tégelyes színvédős fog következni, ha elfogy az Avonosom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most félek, mert ezt az Oil Repair 3 termékcsaládot állítólag átvariálták, legalábbis a balzsamot és azt írták Krémmánián hogy a nyomába se ér az eddiginek :(

      Törlés
  4. A CC krém számomra is verhetetlen, főleg mivel én sem találtam eddig ennél vilagosabbat ami illene a bőrömhöz :) Ó, milyen jó lenne szigetre menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most Angliából fog hozni az egyik ismerősöm egy Makeup Revolution alapozót, ami állítólag nagyon világos, arra kíváncsi leszek, maximum hozzákevergetem majd mindenhez...:D Nagyon várom már a Szigetet *-*

      Törlés