2014. június 22., vasárnap

Szerzemények #5 | Vizsgafelejtő vásárlás

Pénteken reggel volt az angol emelt próba szóbelim, nekem onnantól kezdődött a nyár, ráadásul másnap a Müllerben 15% kedvezménnyel lehetett vásárolni egy kinyomtatandó kupon ellenében, így hát beszereztem néhány dolgot, amit már régebb óta nézegetek, egyfajta jutalomképpen, bár az évzáró hivatalosan csak szombaton lesz.


A Garnier olajmentes bb krémről rengeteg pozitívat hallottam már, természetesen a világosabb árnyalatot vettem meg, ami ugyan egy kicsit túl sárgás nekem, de ha odafigyelek a mennyiségre, viselhető, a csomagolása viszont valóban rettenetes...Az Essence színes szempillaspiráljaival is szemeztem már egy ideje, így a nyár közeledtével viszont ideális választásnak tűnt. Az Essence homokklakjaiból kettőre figyeltem fel, mivel a természetesebb árnyalatokat preferálom, a világosabb a 163 hey nude!, a rózsaszín pedig a 182 hello rosy. A világosabb árnyalatút már használom is, egyszerűen imádom, két rétegben ugyan még mindig nincs teljes fedése, de azt olvastam, hogy ez csak ennek az ányalatnak gyengéje, a többivel nincs ilyen probléma. A Freeman Avokádó-Zabkása maszkot a Rossmannban vettem 1700 forintért, amit kicsit drágállottam, de már annyira régóta kerülgetem, hogy mostmár egye-fene, jöjjön haza, habár alapból nem vagyok maszkos fajta. Ezt is kipróbáltam már, a krém maga világoskék, eléggé furcsa illata van, ami nekem személy szerint annyira nem jön be, gyorsan megszárad és tényleg nagyon puha és tiszta lesz utána az arcom, bár kicsit szárít. A Vatika Wold Cactus samponról Katy egyik videójában hallottam jókat, neki gyorsabban nőtt tőle a haja, ami sosem hátrány, ráadásul tudhatjátok már rólam, hogy állandóan a tökéletes sampont kutatom. 

Egyébként amikor ezt a bejegyzést olvassátok, én már Pécs felé ülök a vonaton, vagy már ott is vagyok :)

2 megjegyzés:

  1. Juj, akkor most nagyon izgulok, hogy beválik-e a sampon! Nekem nagy kedvencem volt, és szerintem fog még a kádam szélén lakni egy új példány :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervezem, hogy írok róla tesztet a közeljövőben :)

      Törlés