2014. május 15., csütörtök

Érettségi szünet és Joy napok vásárlás

Bizony, volt egy hetes szünetem! Pontosabban másfél, ha az előző heti 4 napos hétvégét is beleveszem. Ideje volt már, mert tavaly ezen a héten kisérettségiztünk, ilyenkor vannak az osztálykirándulások is általában, most pedig végre nem kellett semmiért sem berohangálni az iskolába. Kedden végre valahára kiváltottam a Sziget bérletemet, azonban még volt egy órám a nyitásig, természetesen mi mást is csinálhattam volna a Blaha környékén, mint nézelődtem. Nem volt eddig rövidujjú fehér pólóm, szégyen és gyalázat, ezért a H&M-ben vettem egyet, de erről szerintem felesleges képet csatolnom, mindenki tudja, hogy is néz ki egy póló, nem igaz? Az Erzsébet körúton a felújítás után megnyílt újra a Rossmann és a nyitási akció keretein belül három napig mindenből - az alapból árcsökkentett dolgokból is - lejött 10%. Mivel éppen 25% kedvezménnyel lehetett kapni minden dezodort, kapva kaptam az alkalmon és vettem még egyet az Axe női verziójából és egy Rexona Biorythm nevűt is, amit még ugyan eddig nem próbáltam, de tetszik az illata, ráadásul nem is olyan erős, hogy ne lehessen mellette parfümöt használni, ami az Axe mellett képtelenség. A legújabb fogkrémáldozatom a mostanában rendkívül népszerű Himalaya Herbals Sparkly White, ami alap áron szerintem eléggé drága, de most le volt értékelve, úgyhogy jött velem. Nagy elvárásokkal kell megbirkóznia, meglátjuk, mit tud, ha elfogy a jelenlegi fogkrémem.


Meg akartam venni a Bioderma "felfedező csomagját" 1290 forintért, amiben van egy 100 millis Sébium micellás lemosó, egy 15 millis Pore Refiner, egy 8 millis Sébium Gommant bőrradír plusz egy 500 forintos kupon, amit Bioderma termék vásárlásakor lehet felhasználni, de valahogy amikor patika környékén jártam, mindig kiment a fejemből, most viszont az Oktogonon eszembe jutott és hálistennek még volt is belőle.


Alapozóra is szükségem volt, mivel a Glamour napokon vett Max Factor Facefinity alapozó legvilágosabb árnyalata is túl sárgás és sötét az arcomhoz, csak nagyon óvatosan tudom használni, ráadásul úgy érzem mintha bizonyos területeket szárítana is. Ezen okból kifolyólag kinéztem magamnak a Bourjois Healthy Mix Radiance Reveal alapozót, ami a megszűtő Serum "utódja", de csak Douglasben és Marionnaudban kapni, ez utóbbiba pedig úgy szólt a Joy kupon, hogy két teljes árú termék vásárlásakor érvényes a kedvezmény. Osztottam-szoroztam, hogy mit kéne még mellé venni, másik alapozót esetleg, de a véletlenre bíztam, hogy majd ott helyben eldöntöm. Odamentem pénteken nyitásra, és láttam, a Serumból még egyetlen egy darab bontatlan van a legvilágosabb árnyalatból, ráadásul 40% kedvezménnyel, így még a Radiance Reveal akciós áránál is egy kishíján egy ezressel olcsóbban jutottam hozzá. A Flower Perfection alapozóval is szemezek egyébként, majd meglátom, mi lesz a vége...Kupont végül tehát nem használtam, de még így is jobban jártam.

A Joy napok alkalmával most csak kozmetikumokat vettem, a többi kupon annyira nem fogott meg, ráadásul pénteken, korán indultam neki hogy elkerüljem a tömeget. A The Body Shop-ot végül kihagytam, mert őszintén, sajnálok kiadni 4000 forint körüli összeget egy testvajra vagy egy testradírra, akármilyen jó is, a tusfürdőn még gondolkodom...a málnás kollekcióról van szó egyébként. Egy dolgot felejtettem el mindössze, mégpedig az Essence körömlakkszárító cseppentős-bigyóját, de azon a pár forinton ne múljon semmi, amennyi kedvezményként lejött volna belőle. 


Rexona Maximum Protection dezodor - everyday fresh: említettem, hogy a hét közepén minden dezodorra 25% kedvezmény volt a Rossmannban, na most ennek ellenére is lejött még a 25% kuponnal, gyakorlatilag féláron jutottam hozzá és ugyebár tudvalevő, hogy nem egy olcsó termékről beszélünk, úgyhogy baromi boldog voltam. 
L'oreal Ever Rich balzsam
Müller jojobaolaj 
Elnett hajlakk (mini)
Syoss Supreme Selection Restore 3in1 intenzív hajápoló 
Aromax csipkebogyó olaj


Beauty Baby nedves törlőkendő
Listerine Total Care szájvíz (mini)
fit+ vital B-vitamin komplex étrendkiegészítő tabletta
Garnier Skin Naturals Optikai 5sec Retusáló krém
L'oreal Lumi Magique korrektor - 1 light
Alverde szempillaápoló szérum: ezzel kapcsolatban is van egy érdekes sztorim; levettem a polcról, tudtam, hogy 600 forint lesz a féláras kuponnal. Igen ám, de amikor az eladó lány lehúzta, alapból annyit írt árnak a gép, így 300 forintért jutottam hozzá, pedig nem láttam kiírva, hogy akármilyen akció lett volna rá, vagy hasonló. Nem tudom, hogyan történhetett ez, de végülis csak jól jártam vele :)

Így körülbelül egy fél életre feltankoltam mindenből, szépen lassan el is kezdem kipróbálni őket, remélem sokuk bekerül majd a kedvenceim közé :)

2 megjegyzés:

  1. Megjegyeztem ám, hogy volt még belőle, én is akarok ilyen Biodermás csomagot! :D Ennyiért pedig tényleg jó ajánlat ez a csomag, igaz hallottam is róla, de nem tudtam elképzelni hogy húúú van benne lemosó is, meg minden más..A micellás lemosókért pedig mostmár egyre jobban érdeklődök. Szóval összegezve: köszi, hogy írtad, hogy hol találtál végül, lehet én is oda kényszerülök! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostmár anya is mindig vadássza az ilyeneket, hogy elmondhassam Nektek :) Remélem sikerül lecsapnod még rá :)

      Törlés