2015. január 7., szerda

Manhattan Colour Splash folyékony rúzs - 50R Soft Nude

Talán Móninál találkoztam először ezzel a termékkel, ő említette, hogy mennyire tartós és pigmentált, ez jutott eszembe rögtön, amikor a Glamour napokon megláttam az 50%-os Manhattan kupont. Általában azért nem használok rúzst vagy szájfényt, mert rajtam szinte semmi sem tartós, reméltem, hogy ez majd megváltoztatja a véleményemet.


Kinézetre egy szájfényre hasonlít, majdnem el is kerülte a figyelmemet a polcon. Tetszik, hogy a csomagolás átlátszó, látszik a termék színe és az is, hogy még mennyi van benne. Egyszerű, szivacsos applikátorral ellátott, amivel viszonylag precízen lehet dolgozni. Én egy sötétebb, barnás-lilás árnyalatot választottam kifejezetten az őszi időszakra.
Az illata és az íze nagyon kellemes, nem túl erős, pont olyan, mint az Essence Stay With Me szájfényeké.


Az állaga hajaz a Rimmel Apocalips folyékony rúzsaira, azzal a különbséggel, hogy ez tényleg megfogja az ajkakat - főleg a sötét árnyalatok - és rövid időn belül megszárad. Ebből a tulajdonságából adódik, hogy csak korlátozottan építhető, ugyanis hajlamos darabossá válni, ha túl sok réteget viszünk egymásra. Gyakran meggyűlik a bajom azzal, hogy a felső ajkam belső részét egyszerűen nem tudom kifesteni vele, nem marad ott, mással is előfordult már?! A csomagoláson azt ígéri, hogy nem ragad, ez így igaz, száradás után már mintha ott se lenne.


A tartósságára nem lehet panaszom, sok hasonló termékkel hiába húzunk egy csíkot a kezünkre és marad ott órákig, használat közben maradéktalanul lekopik még akár ivás hatására is, itt nem ez a helyzet, bár lehet, hogy egy háromfogásos vacsora után nem várnám, hogy tökéletesen rajtam legyen.
Megvásárolható a DM-ekben, ha jól emlékszem, 1690 forintba kerül és 7 ml terméket tartalmaz.

A kis hibái ellenére meggyőzőnek tartom, ha kicsit szélesebb lenne a színpaletta, akkor biztosan többet is vennék belőle. Az 150 pontos kuponfüzetben egyébként most van rá egy féláras kupon, ha valaki szeretné beszerezni olcsóbban :)

6 megjegyzés:

  1. Érdekes ez a szín, valahogy a szádon tök máshogy mutat, mint az üvegében. :D Attól függetlenül jól áll :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor néztem az első képet nagyon meglepődtem, hogy te egy ilyen árnyalatot vettél de az ajkakon inkább olyan chilis csoki színe van szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyeneket sokkal jobban szeretem, mint mondjuk a rózsaszínt :DD

      Törlés
  3. Na az ilyen megfoghatatlan színekért oda vagyok :) Behatárolhatatlan és gyönyörű, ráadásul nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég jó, az Artdeco folyékony rúzsomra hasonlít :)) Köszönöm!

      Törlés