2018. február 20., kedd

Szerzemények #39 | Lush leárazás, Yankee Candle és minden egyéb

Kissé megcsúsztam ezzel a szerzeményes bejegyzéssel, ugyanis eredetileg a Black Fridaykor rendelt dolgaimat is tartalmazta volna, viszont az azokról készült kép egyszerűen eltűnt a gépemről, vagy felülírtam valahogyan, így inkább vártam még egy kicsit, hogy összegyűljön annyi termék, amit érdemes egyben megmutatni. Abszolút vegyesfelvágottról lesz szó, néhányat már talán láttatok is élesben Instagramon, de jobb később, mint soha, nemde?


Karácsony után a Lushnál megkezdődött a szokásos leárazás, amikor féláron lehet hozzájutni kifutó, vagy egy bizonyos időpont előtt gyártott termékekhez, amely idén sajnos csak az üzletekben futott, online nem, nekem viszont - mivel budapesti vagyok -, szerencsére sikerült beszereznem néhány dolgot. A fürdőbombák közül a következőkre esett a választásom: Thundersnow, Pumpkin, Lord Of Misrule, Shoot For The Stars, a habfürdők közül pedig a Plum Snow és a Bewitched tetszett a legjobban. Vettem egy samponkorongot is, ami a Soak & Float névre hallgat, amiről a legutóbbi hajápolós posztomban írtam is, valamint egy pucér tusfürdőt Twilight illatban. Ami a képről lemaradt, az a szokásos Bûche de Noël arctisztító, szerencsére idén még találtam belőle.


Amikor Judittal találkoztam, akkor elrángattam szegényt is vásárolni a Catrice kiárusítás miatt, ahol végül csak két Liquid Lip Powder folyékony rúzst vettem, amikkel kapcsolatban nagyon sajnálom, hogy megszűnnek, mert egyébként szuperek. Kiszúrtam, hogy mostmár a Duschdasnak is vannak tusolóhabjai összesen három illatban, amik közül kettőre csaptam le, na és persze bekerült a kosaramba egy Dresdner Essenz Kuschelstunde fürdősó is. Megvettem a szokásos Himalaya Herbals Sparkly White fogkrémemet is, ami hatalmas kedvencem, valamint egy halál unalmas fogkefét, amit őszintén nem tudom miért fotóztam le. A Rimmel Magnif'eyes Colour Edition paletta már akkor felkeltette az érdeklődésem, amikor pár hónapja először belefutottam, és amikor éppen akciós volt, el is hoztam. Végül pedig végre valahára rendeltem én is egy lábhámlasztó maszkot a Tonymoly-tól, de még nem mertem kipróbálni.


Tudósítottam már róla, hogy a drogériák polcain megjelent a Schwarzkopf új, felsőbb kategóriás Beology almárkája, és mivel nemrég megromlott az Elseve tisztító kondícionálóm, így meg kellett válnom tőle, beszereztem ebből a vonalból egyet - pontosabban az egyetlent, ami kapható. Mivel általában szeretni szoktam a sajátmárkás szárazsamponokat, kipróbálom az Aveo-ét is, mivel nagyon jó áron kapható, és az illata is kellemes, semlegesen púderes. Andi barátnőmtől kaptam - kicsit megkésve, de karácsonyra - egy mini L'Oreal Pure Clay maszkokból álló szettet, amit egyébként korábban majdnem megvettem magamnak, valamint egy Essence I Love Nude szemhéjpúdert, amiket már sajnos kivontak, pedig nagyon szerettem őket. A Trend It Up leárazásán találtam egy csodaszép barnás árnyalatú Ultra Matte rúzst, aminek a színkódja a 480-as, valamint már Instagramon mutattam, hogy belefutottam az új Catrice Prisma Chrome rúzsokba, amik közül a 050 Mystical Mermaid árnyalat megszólalásig hasonlít a MAC Blue Brown pigmentjére, amit imádok. A Maybelline Fit Me korrektorból kapható már egy extra világos árnyalat is, amely 05-ös színkódra hallgat, ebből vettem egyet - még jó, hogy tavaly bevásároltam a 15-ösből, de szerencsére el fogom tudni használni ettől függetlenül.  


Kicsit már a tavaszra hangolódva leadtam egy Yankee Candle rendelést is tele tartokkal, amik közül néhány új kollekciós (Sweet Nothings, Rainbow Cookie), néhány pedig az amerikai szortiment része (Island Waterfall, Mediterranean Breeze, Coconut Beach, Cafe Al Fresco). Na meg persze az elmaradhatatlan Fireside Treats, mert imádom, bármilyen évszakról is legyen szó.

Nagyobb vásárlást már csak a tavaszi kuponos napokon tervezek, de aminek biztos nem fogok tudni ellenállni addig, az az új Catrice, illetve Essence szortiment...na de erről majd a maga idejében :D

4 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat szereztél be. :) A YC illatokat én is beszereztem, a Honey Clementine és a Fireside kivételével. Utóbbit általában ősszel szoktam venni, a másikat pedig nem próbáltam még.
    A Mediterranian Breeze nekem egy az egyben wc illatosító, de a Coconut Beach és a Sweet Nothings szerelem lett azonnal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy mondod, a Mediterranean Breeze-nek tényleg van egy kicsit wc illatosítós beütése, de engem inkább valamilyen férfias illatra emlékeztet, amiket alapból nem szoktam szeretni, de ez tetszik :D

      Törlés
  2. A L'Oréal maszkokról tervezel tesztet? Most egy Freeman Clay maszkom van, és valószínűleg mindhalálig elég, de a maszkok olyanok, mint a rúzsok. Nem lehet belőlük elég itthon. :D Pláne az ilyen mélyebben tisztítók, mindig is ezek voltak a gyengéim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hány alkalomra lesznek elegek ezek, meg aztán én nem vagyok nagy maszkmágus, úgyhogy nem biztos, hogy hasznos lenne pont tőlem olvasni ilyesmiről :D

      Törlés