2017. december 10., vasárnap

Teszt | Maybelline Tattoo Brow Gel Tint szemöldöktinta

Amint hazánkban is kapható lett a Maybelline féltartós szemöldöktintája, tudtam, hogy ki kell próbálnom, mert még soha nem volt közöm hasonlóhoz sem. Egyrészt kíváncsi voltam, hogy valóban működik-e, másrészt pedig nem titkolt célom volt, hogy a reggeli készülődést meggyorsítsam, ugyanis a sminkelésben legkevésbé a szemöldököm megrajzolását szeretem, hiába szuperek a termékek, amiket használok hozzá. Azóta már többször használtam, így most megosztom a véleményem veletek is. 


A termék egy papírdobozban érkezik, amin megtalálható, hogy hogyan kell használni, viszont az árnyalatnevet sehol sem látom feltüntetve rajta, úgyhogy az üzletben csak reménykedni tudunk, hogy valóban a jó színt vesszük-e le a polcról. Az enyém a Medium Brown, amivel kapcsolatban kicsit féltem, hogy túl sötét lesz, de szerencsére pont megfelel, ezen kívül még egy sötétebb szín kapható belőle. Ezzel kapcsolatban az az észrevételem, hogy kifejezetten hamvas tónusú és szőke hajúak számára nem ez a termék lesz a megfelelő, ugyanis eléggé melegbarna lett a végeredmény, ami az én hajamhoz mondjuk passzol.




A festék állaga leginkább a ragasztóra hasonlít - a szaga is olyan -, és a szemöldök ívét követve kell felvinni a szálakra és a szálak közé. Nem csak a szemöldököt magát, hanem az alatta levő bőrt is megfogja, ezért azok számára is megfelelő, akiknek hiányos, vagy ritkább szálú szemöldöke van. Attól függően, hogy mennyi ideig hagyjuk rajta, akár 3 napig is tart a hatása, ehhez körülbelül 2 órát kell fenthagyni, de az instant eredményhez elég 20-30 perc is. Száradás után kis cafatokban jön le, amihez én egy szemöldökkefével szoktam fellazítani a festéket, és első alkalommal rendesen féltem, nehogy legyantázzon, de szerencsére eddig maximum csak 2-3 szálat vesztettem mindig. A képeken talán annyira nem jön át a különbség - és azt hiszem, ezúttal nem is vittem fel olyan vastag rétegben,  és annyira bedolgozva a szálak közé, mint kéne -, de higgyétek el, nagyon szép és természetes lett a végén. A 3 napos ígéretet betartotta - óvatos arctisztítás mellett -, de azért a második napon már elkélt némi ceruzás rásegítés. 

Natúr szemöldök
Felvitel után
A végeredmény
4,6 gramm terméket tartalmaz, ami szerintem életem végéig elég lesz, és nagyjából 3000 forintos áron kapható a drogériákban, illetve Notinon.

Összességében azt kell mondjam, hogy praktikus és hatásos termékről van szó, ha pedig melegebb árnyalatú barna a hajatok, akkor még inkább tudom ajánlani. 

4 megjegyzés:

  1. Olyan régóta gondolkozok a szemöldök festésen, de aztán mindig elvetem az ötletet. Naponta szoktam szemöldök porral 'feltölteni', mert az ívét szeretem, csak néhol hiányosnak érzem. Szóval ez annyira tökéletes megoldás lenne nekem :D Bár attól félek, túl meleg árnyalatú lenne az eredeti szemöldök színemhez :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, hogy a szőke árnyalatút miért nem hozták be hozzánk, az lenne jó a legtöbb embernek pedig :/

      Törlés
  2. Én kuponnal vettem féláron a Joy-napokon. Először allergiapróbát is végeztem vele, bár az összetevők alapján nem allergén termék. A színe az én sötét hennavörös hajamhoz pont passzol. (én is a világosabbat vásároltam meg). Én vastagabb rétegben viszem fel, mint Te, így könnyebb leszedni is és jobban "fest". Igaz, csak kétszer használtam még, valahogy mindig háttérbe szorul. :D 20-30 percig volt fent, sajnos nálam így 1-2 napos, mert zsíros a bőröm, és emiatt nem szorítom háttérbe az alapos arctisztítást. Egyébként tetszik a végeredmény, tényleg egészen természetes! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, utólag rájöttem, hogy vastagabban kéne felkenni :D Ja, hát én sem hagytam azért ki a szemöldököm az arctisztításból, csak oda amúgy sem teszek olajos lemosót, meg nem dörgölöm bőrradírral, a micellás víz szerencsére nem koptatta le.

      Törlés