2017. szeptember 21., csütörtök

Teszt | Batiste Strength & Shine szárazsampon

A legutóbbi szerzeményes poszt kapcsán eszméltem rá, hogy bár korábban egy hajápolós bejegyzésben már volt szó a Batiste Strenght & Shine szárazsamponjáról, de részletekbe menően még sosem fejtettem ki, hogy miért is ez az aktuális kedvencem, ezért ezt most pótolom. Szeretek kísérletezni, és mindig újabbakat kipróbálni, viszont ebből mindig van itthon, mert tudom, hogy nem fogok csalódni. 


A csomagolásáról sok szót nem ejtenék, a mintán kívül ugyanolyan, mint a márka többi terméke. A szórófeje tökéletesen porlaszt, nem fröcsköl.


Az első dolog, ami miatt jobban szeretem, mint az összes többit, az illata. Édes, mégis friss, és bár elég intenzív, én nem bánom, ha időnként megérzem magamon napközben, mert nem az a fajta, amiről az ember rögtön megmondja, hogy szárazsampont használtunk. Az általam próbáltak közül ez hagyja maga után a legkevésbé poros érzetet - talán még a szintén Batiste kék, Fresh típus veszi fel vele a versenyt -, és ez dolgozható bele legkönnyebben a hajba anélkül, hogy száraz törölközőt, hajszárítót, vagy bármi extra praktikát kéne bevetnem. Ami számomra különösen fontos, hogy akár két napig szinte frissen mosottnak néz ki vele a hajam, de nem szárítja vagy irritálja a fejbőröm - tapasztaltam már olyat más szárazsamponnál, hogy estére viszkettem tőle. Ezek mellett viszonylag sokáig elég is, olyan szárazsamponom is volt már, amit 2-3 használattal elfogyasztottam. A csomagolásán az áll, hogy plusz fényért a teljes hajra is lehet fújni, de én ezt még sosem alkalmaztam, és igazából nem is gondolom, hogy bármi plusz hatása lenne így.
200 ml terméket tartalmaz, és ezt a változatot itthon csak Notinon lehet kapni 1200 forint környékén.

Ha még nem találtátok meg a számotokra tökéletes szárazsampont, akkor csak ajánlani tudom ezt - meg úgy egyébként is -, mert szerintem ez az, amit egy ilyen jellegű terméknek tudnia és nyújtania kell.

2 megjegyzés: