2017. június 8., csütörtök

Teszt | Simple Kind To Skin Hydrating Light arckrém és tonik

A MUA palettáról szóló tesztemben már említettem, hogy nemrég kaptam egy csomagot Orsitól Angliából. Ebben két Simple arcápolási termék is lapult, amiknek nagyon megörültem, mert aki a kezdetek óta olvassa a blogot, az tudhatja, hogy ez a márka számomra nem ismeretlen, mert egy korábbi angliai utam során ugyanezt a hidratáló krémet megvettem már, arcápolási rutinos posztban olvashattatok róla röviden, és el is használtam, de most, hogy ismét hozzájutottam, a tonik párjával külön is bemutatom.


Mindkét termék utazó kiszerelésű - 50 ml -, de a hidratáló korábban nekem még ilyen formában is hónapokig elég volt, nem is tudom, mi lenne a teljes méretűvel. A flakon szerencsére puha, így könnyen kinyerhető belőle a krém, amiből körülbelül egy mogyorónyi mennyiséget szoktam a kézfejemre nyomni, így egyidőben azt is hidratálom. Elsőre elég sűrűnek tűnik, de valójában könnyű, vizes állagú, ami pillanatok alatt beszívódik, és nem hagy maga után semmilyen ragacsos érzetet. Az én kombinált bőrömre alapkrémnek minden évszakban tökéletes, de száraz bőrűeknek lehet, hogy kevés lenne, amit nyújt. Kis negatívuma, hogy fényvédő nincs benne, viszont alkohol- és illatanyagmentes, de a teljes összetevőlistát ide kattintva elolvashatjátok. A Boots oldalán a teljes, 125 ml-s kiszerelés teljes áron 4,29 fontba kerül, ami átszámolva nagyjából 1700 forint, de szinte mindig van rá valamilyen akció, és persze az utazó méret is kapható.


Megmondom őszintén, eddig nem igazán használtam tonikot, mert nem éreztem, hogy igényelném, de ezt szívesen viszem fel arctisztítás után, plusz szuperül lehet rá rétegezni, nyáron pedig még frissít is. Semmi extra igazából, én mégis szeretem. Mivel nem tartalmaz alkoholt, ez sem szárít, sőt, ráadásul van benne panthenol, varázsmogyoróvíz és glcerin is, de a teljes összetevőlistát itt elolvashatjátok. Nem mondom, hogy kötelező lépés, de egy jó tonik ártani biztos nem árt. A teljes kiszerelés 200 ml, ami 3,49 fontba (~1400 Ft) kerül a Boots oldala szerint.

Összességében azért szeretem ezt a márkát, mert kíméletes, mégis hatékony termékeik vannak pénztárcabarát áron. Ugyanakkor sajnos a beszerzése elég körülményes, mert egyedül a Boots oldaláról szállítanak hozzánk, ott viszont horror a postaköltség, úgyhogy ha szívesen megvásárolnátok ezeket, vagy bármilyen más, itthon nem kapható terméket, akkor keressétek Orsit! :) 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...