2017. május 20., szombat

Teszt | Make Up Academy Heaven & Earth paletta

Az utóbbi időben hirtelen három MUA palettával is bővült a kollekcióm, kettő blogger cserebere keretein belül lett az enyém, egyet pedig Orsi küldött nekem, aki az Orshy Cosmetics personal shopper vállalkozást csinálja. Amióta megvannak, csak ezekkel sminkelek, és nagyon meg vagyok elégedve velük, viszont a három paletta közül csak az Orsitól származót tudtam úgy lefotózni, hogy még nem volt belenyúlva, így most ezt mutatom be bővebben.


A Make Up Academy márka csakúgy, mint a Freedom Makeup vagy a Makeup Revolution Angliából származik, és fő irányvonala a pénztárcabarát, de minőségi sminktermékek megalkotása. A legtöbben arról ismerik őket, hogy high-end márkák palettáit koppintják le, és dobják piacra sokkal olcsóbban, de szuper minőségben. A most bemutatott Heaven & Earth összeállítás ha jól tudom nem dupe-ja semminek, de javítsatok ki, ha tévednék.


A csomagolásról összességében elmondható, hogy nem a legelegánsabb és legszebb, viszont a célnak megfelel, és valószínűleg ez is hozzájárul ahhoz, hogy ilyen olcsón tudják piacra dobni a termékeket. Egyedül a tükröt hiányolom belőlük, ami bőven elfért volna még, de annyi baj legyen. Jár hozzá egy kétvégű gumis applikátor, amit sokan szó nélkül kidobnak az első adandó alkalommal, ez viszont kifejezetten jó minőségű, a színeket szépen felveszi, szóval a festékek felhordására én személy szerint szoktam használni.



Ebben a palettában csak fényes színek találhatók, de egyébként a matt festékeik is jók szoktak lenni, éppen ezért én kicsit hiányolok innen egy matt sötétbarnát. A pigmentáltságra egy rossz szavam nem lehet, a világos színek is jól vizsgáznak, a sötétebbek közül néhánytól pedig rendesen elállt a szavam, látni fogjátok a képeken az eredményt, ahol egyébként a színminták alap nélkül, egyetlen húzással készültek. Hatalmas pozitívum, hogy egyik szín sem potyog szinte egyáltalán, és mind ujjal, mind ecsettel nagyon jól satírozhatók, állagra pedig már-már krémesek. Szemhéjalappal egész nap tökéletesen fent maradnak, anélkül pedig én nem sminkelek, szóval nem tudok róla nyilatkozni. 

Felső sor, színek balról jobbra:
Aurora, Amazonian Bronze, Babylon, Myan Dust, Valley, Golden Sand
Alsó sor, színek balról jobbra:
Rift, Amber Dune, Catacomb, Tectonite, Canyon, Bedrock
A paletta összesen 9,6 gramm festéket tartalmaz, tehát a színek egyenként 0,8 grammosak. A hivatalos oldal szerint az ára 4 font, ami nagyjából 1600 forint, de pontosabb infókért keressétek Orsit, akit a Facebookon találhattok meg, és akitől bármilyen itthon nem vagy nehezen beszerezhető terméket meg tudtok rendelni, hiszen Angliában él, és a márka ott a legkönnyebben és legolcsóbban beszerezhető.

Összességében ha titeket sem érdekelnek a márkajelzések, csak szeretnétek magatoknak egy olcsó, de pigmentált és jól használható palettát, akkor ajánlom, hogy nézzetek körül a MUA kínálatában, mert még szállítással együtt is nagyon megéri szerintem. 

3 megjegyzés :

  1. Ez tényleg egy nagyon szép paletta, ez volt az egyik, amit áprilisban megvettem, amikor Londonban voltunk. A másik az Elysium Shadows. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezen kívül még az Undressed és a Romantic Efflorescence van meg, de egy csomó másik is van, ami újabban tetszik...:D

      Törlés
  2. Ja igen, és köszi a tippet a Sleek Bad Girl palettáról, megrendeltem a Makeup plázáról, és fantasztikus, imádom. Mellé megvettem a Supernova palettát is, és egyszerűen csodálatos színek vannak benne. Ez az: https://www.makeuplaza.com/hu/products/479/3950/sleek-i-divine-palette-supernova-limitation-csillagkozi-robbanast-meteorzaport-idezo-professzionalis-paletta

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...