2017. május 25., csütörtök

Tényleg megéri?! | Bath & Body Works Country Chic tusfürdő

Aki követ amerikai videósokat, az egészen biztosan belefutott már a Bath & Body Works-be, ami az egyik legnépszerűbb kozmetikumokat gyártó márka a tengerentúlon, bár leginkább mégis a gyertyáiról ismert, na meg arról, hogy isteni illatkombinációkkal rukkolnak elő. Én természetesen Zoella hatására kezdtem el érdeklődni iránta, és nagyon boldog lettem, amikor pár hónapja megláttam, hogy mostmár Notinon is elérhető a termékválaszték egy része, mert itthonra sajnos csak szállítócégen keresztül lehet rendelni, és ha több dolgot szeretne az ember, az bizony már vámköteles, a legközelebbi üzletért pedig vagy Olaszországba vagy Lengyelországba kéne utazni. Ez a márka sem kifejezetten magyar pénztárcához van szabva, még Amerikában is 12.50 dollárba kerül egy tusfürdő, ami nagyjából 3600 forint, és többek között azért is voltam kíváncsi rá, hogy kiderítsem, vajon tényleg megéri?


A Bath & Body Works termékek esetében nem lehet szó nélkül elmenni a csomagolás mellett, mert mindig passzolnak az illatokhoz, igencsak magukra vonják a tekintetet, és szuperül mutatnak dekoráció gyanánt is. A tusfürdők adagolója billenős, én ezt sokkal jobban szeretem, mint a felpattintós, vagy lecsavarható kupakokat.


Az én választásom a Country Chic illatra esett, a leírás alapján ez passzolt az ízlésvilágomhoz a leginkább, ugyanis az illatjegyei között megtalálhatók a citrusok, vadvirágok és a fa. Minden illatcsaládból van egyébként testápoló, testvaj és testpermet is az extratartós illat érdekében. Nem tudom meghatározni, hogy pontosan mit érzek, mert számomra almás, és egyértelműen a nyarat juttatja eszembe, olyan, amivel még ezelőtt nem találkoztam, és még órák múlva is érezhető. Az állaga már-már zselés, de vizes bőrön elkenve isteni kemény, mégis krémes habot képez, nem igazán tapasztaltam még ilyesmit. Az én bőrömet egyáltalán nem szárította, de meg is lennék lepve, ha így tenne, mert bár SLS-t tartalmaz, de az olyan hidratáló hatású anyagok, mint a shea vaj vagy az aloe vera gél eléggé az összetevőlista elején találhatók. Az összetevőket egyébként ide kattintva olvashatjátok el, és ne tévesszen meg, hogy másik illathoz van rendelve, mert megnéztem, és ugyanaz.
295 ml terméket tartalmaz - azért nem 300-at, mert az amerikai "kerek" 10 uncia átváltva ennyi -, ami Notinon 3490 forintba kerül csakúgy, mint a többi tusfürdő, de sokszor szokott akció lenni bizonyos illatokra.

Összességében bár valóban különönleges érzés ezzel fürdeni, érezhető, hogy minőségi termékről van szó, ráadásul nekem az illatok nagy gyengéim, túlárazottnak tartom, akcióban jobban megéri. Ugyanakkor az állagának köszönhetően lényegesen kevesebbet kell belőle használni ugyanazért a tisztító hatásért, mint mondjuk egy Balea tusfürdőből - ebből 2-3 hónap rendszeres használat alatt a fele fogyott el -, ezért ha nem sajnáltok ennyit kiadni ilyesmire, akkor ajánlom, hogy szerezzetek be a márkától valamit, pláne, hogyha már ti is régóta szemeztetek vele. Egy-egy különleges alkalomra tökéletes, az őszi és karácsonyi illataik állítólag verhetetlenek, szóval azok közül is biztosan fogok válogatni még. 

3 megjegyzés:

  1. Amúgy Amerikában is brutál akció szokott lenni, kb mint a TBS. Mi szívtuk meg a teljes árral.
    De nekem is ez a véleményem. Igaz az ultra shea nálam verhetetlen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azért a TBS akciók is olyanok néhol, hogy meh, mehetne ez lejjebb is, de ha majd esetleg szíveskednek az európai boltokból ide is szállítani...valószínűleg soha...:D

      Törlés
    2. Angol TBS-re gondoltam. Ott szoktak durván akciózni..itthon a hagyjuk kategória 😂

      Törlés