2017. január 10., kedd

Örök kedvencek | Hajápolás

Már szinte unásig emlegettem, hogy a hajápolás a kedvencem az összes szépség kategória közül, és szinte bármilyen újdonság érdekel, amit csak piacra dobnak. Ettől függetlenül itt is megvannak a kedvenc termékeim, például samponok terén igyekszem egyre kevesebbet kísérletezni, mert nincs is annál rosszabb, ha valami irritációt okoz. 
Amit tudni érdemes, hogy az én hajam derékig ér és eredetileg göndör, de minden hajmosás után kivasalom, még akkor is, ha utána hullámosan szeretném hordani, mert így könnyebb formázni. A fejbőröm sajnos meglehetősen "hisztis", könnyen sebesedik és korpásodik. Alapvetően nincs bajom a szilikontartalmú termékekkel, sőt, ilyen hosszúságú hajnál talán kifejezetten jót tesz, ha van, ami pluszban bevonja a szálakat, de samponokban kerülöm ezt az összetevőt. 


Vitalcare Natural Bio sampon: annyira imádom, hogy külön bejegyzést is szenteltem neki. Azóta már a második flakonnal fogyasztom, és a 2000 forintos ára ellenére is mindig újra fogom venni, mert ennél jobbat még nem találtam. 

L'oreal Elseve Extraordinary Oil hajpakolás: balzsamok és pakolások terén szeretek kísérletezni, ritka az, hogy valami többedjére is megveszek, és jelenleg is ez az egyetlen olyan pakolás, amire egy rossz szavam sem lehet. Imádom az illatát, rendkívül puhává, fényessé és könnyen kezelhetővé teszi a hajamat, plusz pudingszerűen sűrű, ezért hónapokig elég. Szerintem a teljes 1600 forint körüli árát is megéri, de a kuponos napokon 50% kedvezménnyel igazi csoda fogás! 

Isana hővédő olaj: sosem gondoltam, hogy hővédő gyanánt valaha olajat fogok használni, de amióta megvettem, a nedves hajamra szinte minden esetben ez kerül. Hatásosnak érzem, megkönnyíti a vasalást, és egyáltalán nem zsírosít, ráadásul sima hajvégápoló olajként is használható, ezért például nyaralásra csak ezt vittem magammal. 

TRESemmé Keratin Smooth 7 Day Heat Activated Treatment: erről is volt már szó külön, azóta is a leghatásosabb egyenesítő hatású terméknek tartom, de sajnos itthon még mindig elég nehézkes és költséges a beszerzése. Nagyon örülnék neki, ha itthon is lehetne már végre kapni a márkát, mert igazán jó hajápolókat árulnak. 

Balea szárazsampon világos hajra: ár-érték arányban a legjobb, rengetegszer áradoztam már róla, mert kellemes az illata, könnyen beledolgozható a hajba és nem hagy nehéz érzetet. A nevéből arra lehetne következtetni, hogy színezett, de nem, valójában egy teljesen átlagos szárazsamponról van szó, bármilyen hajszínhez. Létezik belőle sötét hajra való színezett változat is, de azt ne vegyétek meg, mert nem jó.

Hajfestékek közül évek óta a L'oreal Casting Creme Gloss árnyalataiból kevergetek, mert az én hajamon nagyon tartósak a színek és sosem sikerült még elrontanunk. 

Ezek lennének tehát azok a dolgok, amiktől nem szívesen válok meg és amikre mindig számíthatok. Ha engem kérdeztek, egyikkel sem lőhettek mellé, próbálkozzatok velük nyugodtan :)

6 megjegyzés:

  1. Én is imádom ezt a sampont! :) Nem is reméltem, hogy ennyire jó lesz, de abszolút pozitív csalódás volt. :) A Balea szárazsamponból nekem a sötét hajra való van meg, de tényleg szörnyű. Gyakorlatilag leszoktam a szárazsamponról, mióta megvan. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, akkor futás a másikért :D Emlékszem a kasszánál a lány anno megkérdezte, amikor a második flakonnal vettem belőle, hogy magamnak lesz, vagy ajándékba? Hát, mondom magamnak. Ja hát akkor ne ezt vegyem, hanem a sötét hajra valót...mondtam hogy köszi, de már használtam ezt, és a másikat inkább hagynám :D

      Törlés
  2. Samponból ugyanez. Hajnövesztésre bevált az Alpecin, de ha 4 hétnél tovább használom heti 2x hajmosásra, 1x-1x kisebesedett tőle a fejbőröm. Viszont a koffeinnel való turbózásnak hála jó a hajnak, de a fejbőrnek annyira nem- emiatt térnék vissza a Vitalcare samponhoz. A Balea szárazsampon egy tragédia, ki is vágtam már szerintem. És tényleg elveszi az ember kedvét a többi szárazsampontól....Pedig a Batiste Original kékes-zöldes darabja jó szokott lenni, de róla is leszoktam abban az időben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az Alpecinről mindig csak a tv reklámból hallok, te vagy az első, aki ki is próbálta körülöttem :D Én most rendeltem megint egy másik féle Batiste-ot, már lassan az összeset kipróbáltam amúgy :DD

      Törlés
  3. A sampon nekem is nagy pozitív meglepetés volt, nagyon szeretem. Az Isana hővédő olajat meg elraktározom fejben, hogyha elfogy a Schwarzkopf hővédőm és Rossmann közelben járok, ezt vegyem meg utána.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenki imádja szinte, úgyhogy tényleg jó cucc :D

      Törlés