2017. január 26., csütörtök

Megbántam, hogy megvettem #4

A kísérletezés átka, hogy óhatatlanul is belefutunk olyasmikbe, amik végül nem nyerik el a tetszésünket, bár szerencsére mostanában egyre kevésbé fordul elő, hogy valamit elhasználhatatlanul rossznak minősítek. A következőkben bemutatott négy termékből hármat utánaolvasás nélkül vettem le a polcról, egyet pedig mindenki dícsért körülöttem, nálam viszont mégsem működött úgy, ahogy szerettem volna. 


Garnier Ultra Doux rizskrém és zabtej hajpakolás: nagyon kíváncsi voltam, alig vártam, hogy a boltokba kerüljön, és megvehessem, de elkövettem azt a hibát, hogy nem szagoltam meg az üzletben. Jó kis pakolás, sűrű állagú, megfelelően hidratál, de az illatával egyáltalán nem vagyok kibékülve, ráadásul tartósan megmarad a hajban, így kénytelen voltam új gazdát keresni neki. 

L'oreal Elseve Fibralogy Air szárazsampon: nagyjából ugyanaz a gondom vele, mint az agyagos párjával, ami korábban szintén szerepelt már ilyen bejegyzésben: nem érzem, hogy bármit is csinálna. Nem fúj port, helyette csak egy ilyen nedves permet jön ki belőle, aminek egyrészt már zavaróan erős az illata, másrészt alig teszi frissebbé a hajat. Itthon elhasználom, de nem fogok vele többet próbálkozni.

p2 Perfect Face sminkfixáló spray: ezt még Berlinben vettem, és őszintén nem tudom, hogy én fogtam-e ki hibás darabot, vagy mind ilyen, de a szórófeje használhatatlan. Egyetlen sugárban "köpi" a terméket, ráadásul lecserélni, vagy átönteni sem tudom, mert nem lehet lecsavarni róla a pumpát. Jobb híján a kezemre fújtam belőle, és úgy oszlattam el az arcomon, de ez így valljuk be, elég macerás. Eddig bármikor jártam p2 állvánnyal ellátott Rossmannban, a teszter mindig hiányzott, de ki fogok próbálni egy másikat, ha lehetőségem adódik rá, hátha csak az enyém selejtes. 

Rival de Loop Young Crazy Matt'N"Lasting folyékony rúzs: Krémmánián nagyon jó értékeléseket kapott, ráadásul mindössze 550 forint, ezért úgy voltam vele, hogyha ennyiért beválik, akkor rendkívül jó vásárt csináltam. Tartósnak valóban tartós, ráadásul tényleg matt, a végeredmény viszont valahogy nem tetszik, elég temperás és ragad. Másik negatívum, hogy az applikátora szörnyen béna, hajlik mindenfelé, éppen ezért lehetetlen vele precízen dolgozni. Összesen talán 4 árnyalatban kapható, az enyém a 02 Trendsetter. Fogok még vele próbálkozni, de eddig nem lett a kedvencem. 

Próbáltátok valamelyiket?
Van olyan termék, ami mostanában nagy csalódást okozott?

2 megjegyzés:

  1. Majdnem megvettem az Elseve szárazsampont, de akkor ez így felejtős. Jó helye lesz máshol, annak a pénznek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vegyél inkább helyette Batiste-ot, olcsóbb is és több értelme van :DDD

      Törlés