2016. október 8., szombat

Glamour napok | 2016 ősz + néhány egyéb szerzemény

Az elmúlt évekhez mérten összességében sokkal kevesebbet költöttem a Glamour napokon, mint egyébként szoktam. Van egy olyan rossz tulajdonságom, hogy szeretek mindenből jó előre betárazni, amikor lehet, de most összeszedtem a gondolataimat és mérlegeltem, hogy mi az, ami egészen biztosan nem fog elfogyni tavaszig, és ráér majd akkor újravenni. Persze azért így is van mit megmutatni, plusz ideveszem az elmúlt hetek "mini" szerzeményeit. 


Első utam a DM-be vezetett szerdán, ahova a szaktársammal mentem suli után, mert itt már aznap be lehetett váltani a kuponokat, csakúgy, mint tavasszal. Itt terveztem a legtöbb mindent venni, bár a nagy részük elég unalmas, alap dolog, mint például a Dontodent Super Soft fogkefe, vagy a Garnier Neo Shower Clean dezodor. Vettem két dobozzal L'oreal Casting Creme Gloss hajfestékből, ezt az árnyalatot keveréshez fogom használni. Hajfronton maradva kipróbálom az új Elseve Extraordinary Clay agyag-maszkot, ami elméletileg eltávolítja a szennyeződéseket, valamint az Elseve Fibraology Air szárazsampont, de azért a biztonság kedvéért a jól bevált Balea szárazsamponból is került a kosárba. A Nivea Creme Care arctisztító újravevős, nagyon szeretem, féláron pedig kihagyhatatlan ajánlat. A Fa kupont nem terveztem felhasználni, de annyira megtetszett a barackos-joghurtos tusfürdőjük, hogy nem tudtam otthagyni. Sminkből mindössze kettőt vettem, az új L'oreal Nude Magique Cushion alapozót - emiatt voltam a legizgatottabb -, valamint a Maybelline Last Sensational Luscious szempillaspirált, ami szintén újdonság. 


A múltkori 33%-os dekorkozmetikai akció keretein belül a Rossmannban eléggé bevásároltam, akkor viszont még nem voltam kint az új Essence termékek, így leginkább az ő pultjuknál garázdálkodtam. Szükségem volt egy vékony fejű ferde ecsetre a szemöldökömhöz, és legnagyobb meglepetésemre külön erre való ecsettel is kijöttek, így végül azt vettem meg a tusecset helyett. A Camouflage alapozóról sok jót hallottam, ráadásul elképesztő világos színekben árulják, és bár mostanában több alapozót is vásároltam, győzött a kíváncsiság. A gélhatású lakkok 80 jeans on! árnyalatához hasonlóm még nincs, mostanában pedig újra rákaptam a körömfestésre, úgyhogy velem jött. A szájceruzák láttán végképp elcsábultam, le is csaptam két p2 darabra, a 129 grape és a 141 volcano fantázianévvel. Az Essence 11 be a game-changer szín abból a szempontból baklövés, hogy a már meglevő p2 011 aubergine szinte teljesen megegyezik vele, de imádom hordani, így nem bánom annyira. Az Isana kuponnal megvettem az Andi által ajánlott tusolóhabot, két fürdősót, és egy körömlakklemosót. Végül pedig - bár szükségem nem volt rá -, a Garnier Ultra Doux rizskrém-zabtej hajpakolás is a kosaramban landolt. 


A Müllert nem igazán vittem túlzásba, mindenről lebeszéltem magam, amit csak azért vettem volna meg, mert miért ne. A Syoss Color Refresher hajszínező a megmentőm, amikor már ideje lenne a hajfestésnek, a Batiste mini szárazsampont a táskámba vettem, a telefonzsinór hajgumikból pedig mindig jó, ha van. Szeretem az Invisibobble-t még mindig, használom is, de ebből 3 helyett 5 darab kerül 600 forintba, és szinte tök ugyanolyanok, csak kevesebb színben kapható. Végül pedig egy Essence átlátszó ajakceruza, ami bármilyen rúzs alá jó lehet. 


Leadtam egy rendelést Iparfümérián még szeptemberben, mert két olyan drágább termék volt nagyon jó áron, amit már túlzás nélkül évek óta szerettem volna kipróbálni. Aki nézi Zoellát, annak nem kell kifejtenem, hogy miért voltam kíváncsi a Nars Sheer Glow alapozóra, hiszen minden videójában áradozik róla, és most jutottam el odáig, hogy végre az enyém lehessen. A Clinique Moisture Surge hidratáló krém az egyik legikonikusabb arcápolók közé tartozik, és éppen arckrémvadászatban voltam, amikor szembejött velem olcsóbban. Kezdésnek a legkisebb, 30 ml-s verzióval kezdem, aztán majd meglátjuk, mindenképpen fogok írni róluk! Ráadásként pedig két Kringle miniviasz, a Fresh Baked Bread és az Egyptian Cotton, utóbbinak - számomra - öblítőillata van, abszolút a frissen mosott ruhákra és ágyneműkre emlékeztet, isteni! 


Alexával egyik nap a városban garázdálkodtunk, és nem maradhatott el az évszakváltós Yankee Candle túra, hiszen megérkeztek az őszi illatok a Dohány utcai üzletbe. Ezek közül a Festive Cocktail és a halloweeni Candy Corn tetszett meg - ezt már tavaly is égettem ilyentájt -, a Christmas Cookie-t pedig már másodjára veszem meg, készülvén a karácsonyi időszakra. A váci utcai H&M leárazott szekcióján találtam rá a Creamy Lip Meltekre, főként ez a brutál lila érdekelt. Csak itthon derült ki, hogy inkább ajakbalzsamra hajaz, ennek köszönhetően nem annyira élénk a színe, mint a tubusban tűnik, de fogok vele próbálkozni. A Zara parfümök között mindig találok legalább egyet, ami szerelem, ezúttal a Covent Garden illatból vettem egy 10 ml-s golyósat, de természetesen kinéztem egy másikat is már...

Ti voltatok idén Glamour napozni? 

6 megjegyzés:

  1. Az a Balea száraz sampon tényleg tuti. :) Az Essence áttetsző ajakkontúr csak a nagyobb állványokon van? Még nem is figyeltem, de már fogy a régi kollekciós vésztartalékom is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak a három méteres állványon láttam a Müllerben, úgyhogy esélyes, hogy csak azokon van :(

      Törlés
  2. Jajjj én is leadom hamarosan a rendelést a Kringle viaszokra, már nagyon kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostmár nem kéne többet vennem, de olyan finomak vannak :'D

      Törlés
  3. Micsoda visszafogottság a YC terén, ez a nem semmi! Nekem nem sikerült ilyen szerénynek maradnom, ma fogom majd befényképezni az aktuális zsákmányt Instagramra, hát nem három darab lesz sajnos :-D A NARS alapozóval kapcsolatos tapasztalataidat várom, mert engem is érdekel már egy ideje :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muszáj volt visszafognom magam, mert legalább 20 bontatlan tart várja még itthon, hogy elhasználjam, azokról nem is beszélve, amik meg vannak bontva :DDDD Nagy tesztnek van alávetve a Nars, de még mindig nem tudom, hányadán állok vele :D

      Törlés