2016. július 21., csütörtök

Új termékek a hajápolásomban #7

Ismét összegyűjtöttem az utóbbi időben használt hajápolási termékeimet, és úgy jött ki a lépés, hogy fele arányban vagyok elégedett, és ugyanennyiben nem annyira. Mostanában igyekszem a professzionálisabb termékek háza táján is látogatást tenni, a kísérletezést pedig a Tigivel kezdtem, és rögtön két terméket is bemutatok tőlük.


Tigi Bed Head Urban Antidotes Recovery sampon: hónapok óta ki-be pakolgattam ezt a sampont a virtuális kosaramból Iparfümérián, mielőtt megrendeltem. A Tigi termékek egyébként viszonylag drágák, és bár az Árkád Rossmannban és Müllerben már láttam a termékeiket, meg persze fodrászkellékesnél/fodrászatokban is hozzá lehet jutni, mégis Iparfümérián találtam őket a legjobb áron, ráadásul gyakran vannak akciók. Főként azért érdekelt, mert azt olvastam róla, hogy bár száraz és sérült hajra ajánlják, segít kitolni a hajmosások közötti időt. Nagyon kellemes, gyümölcsös-édes illata van, a színe opálos-világoskék és jól habzik. Legnagyobb meglepetésemre tényleg kevésbé zsírosodik tőle a hajam, valamint nem érzem száraznak a fejbőröm, ha ezt használom. Ezen felbuzdulva szerintem ki fogom még próbálni a pakolást is, meg valószínűleg a többi termékcsaládot is megnézegetem.

Garnier Fructis Grow Strong hajpakolás: a Garnier Fructis kínálatából eddig mindössze az Oil Repair 3 termékcsaládot próbáltam, ami szerintem az egyik legjobb a drogériás felhozatalból, de féláron a Glamour napok alkalmával erre is kíváncsi lettem. Az illata isteni, és hajmosás után még hosszan is érzem a hajamban, de hatásában nem veri az előbb említett termékcsalád pakolását, ez kicsit kevésbé bizonyult hatékonynak az én hosszú és igénybevett hajam hidratálásában, teljesen átlagos. Nem rossz, de nem hiszem, hogy újra megvenném.

Tigi Bed Head Straighten Out hajegyenesítő krém: alapvetően az imádott Trésemme 7 Day Keratin hajegyenesítő krém helyettesítéseként rendeltem meg szintén Iparfümériáról, mert annak a beszerzése itthonra különösen nehézkes, ráadásul ez olcsóbbra is jön ki. Hajmosás után a nedves hajon oszlatok el egy körülbelül 20 forintos nagyságú mennyiséget, amit jól beledolgozok a hajamba. Néhány másodperc után ragacsossá válik a termék, de nem kell megijedni, ez hajszárítás és vasalás után nem érződik majd. Száradás után, de még formázás előtt kicsit keménnyé válnak a tincsek, ez az ilyen termékeknél általában így szokott lenni. Ezután az egész hajamat átvasalom - de csak miután jól kifésültem -, és kész is. Reggelente azért akadnak helyek, ahol ismét át kell mennem hajvasalóval, főleg, ha copfban hordtam a hajam, de alapvetően lényegesen tovább marad vállalható a frizurám egyenes állapotában is. A Trésemme még mindig kicsit előrébb áll a ranglistán, de azt kell mondjam, hogy ez is működik.

L'oreal Elvital Tonerde Absolue szárazsampon: nagy szárazsampon fogyasztóként rögtön megakadt a szemem a Müller polcain ezen a L'oreal darabon, ráadásul az 1290 forintos árával nem is tartozik a legdrágább szárazsamponok közé - bár ezért az árért mindössze 150 ml terméket kapunk, és nekem viszonylag sokat kell belőle használnom egyszerre. Olyan fajta szárazsampon ez, amit nem ajánlanék azokra a napokra, amikor már igencsak vállalhatatlan lenne a haj nélküle, mert azzal csak részben birkózik meg. Azoknak sem javasolnám, akik nem kedvelik a dúsítós termékeket, mert bár nem ígéri, de ad egyfajta tartást a hajnak, amit némi hajlakkos érzettel ér el.

A Tigi tehát egészen pozitívan vizsgázott, továbbra is kedvem van náluk nézelődni, de azt hiszem, hogy a Garnier esetében inkább maradok a jól bevált olajos pakolásnál, és feleslegesen nem próbálkozom többet. A L'oreal esetében viszont érdekel, hogy mit tud az agyagos termékcsalád többi tagja, de azt hiszem, előbb elolvasok róluk néhány véleményt. 


2 megjegyzés:

  1. Ez a hajegyenesítő krém elég jól hangzik. Nekem a pára szokta a legnagyobb gondot okozni, elég könnyen összeugrik tőle a hajam és néha teljesen vállalhatatlanná válik pár perces sétától is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj hát az enyém akkor és azt csinál, amikor szeretne, van, hogy befonom, aztán egy óra múlva egyenes, amikor meg kivasalom, akkor nem akar úgy maradni...:D

      Törlés