2016. július 25., hétfő

Elfogytak #20

Nagyon belehúztam az elhasználásba, simán lehetne mostmár ebből egy havi sorozat, de nyáron mindig ez a helyzet. Mondanom sem kell, hogy tusfürdőből van a legtöbb, ahogy az általában lenni szokott, de nem is fecsérlem tovább a szót, úgyis meglátjátok, ha tovább olvastok. 


Estrea zöld teás tusfürdő: főleg anya használta, és nagyon szerette, szomorú is volt, amikor elfogyott. Hatalmas kiszerelés, és nagyon jó áron kapható, de szomorúan konstatáltam, hogy a honlapon már nincs fent, szóval lehet, hogy nem kapható többet.
Újravenném? Igen.

Avon Senses Joyful Tropics és Pure Oasis tusfürdő: istenem, csodálatosak voltak ezek a tusik, főleg az illatuk miatt, ami egyszerűen elképesztő. Kell még!
Újravenném? Igen.

Fa Coconut Water tusfürdő: nekem ennek kókusz helyett dinnye illata volt :D Az elején szerettem, aztán egy ideig nem, majd a végére újra megkedveltem, szóval a mai napig nem tudom, hányadán állok vele. Egyébként az állaga jó volt, fogok még szerintem Fa tusfürdőket venni.
Újravenném? Talán.

Original Source Lime tusfürdő: egy az egyben lime-os Calippo fagyi, úgyhogy aki azt szereti, ezt is biztosan fogja. 
Újravenném? Igen.

Avon Naturals Sensational Joghurt bőrradír: bőrradírok közül használtam már jobbat is, de pozitívum, hogy természetes gyümölcsmagok vannak benne, és az illata überelhetetlen, ráadásul nagyon tartós. Mostmár csak online lehet kapni az Avon webáruházában, vagy Iparfümérián.
Újravenném? Talán, de ha ezt nem is, a tusfürdőt mindenképp.

Természetesen ismét elhasználtam néhány fürdősót is, amiket mind újra megvennék.


Bioderma Sensibio H2O micellás víz: nem kommentálnám, imádat.
Újravenném? Már meg is történt.

Ziaja Sensitive enzimes peeling: szerettem, és bár nem nyújt olyan végeredményt, mint egy kémiai hámlasztó, szépen eltávolította az elhalt hámsejteket, és nem voltak utána száraz részek az arcomon. Úgy tudom, hogy jelenleg a DM-ben nem kapható - de lehetséges, hogy azóta visszahozták -, viszont a Ziaja webshopban, és Iparfümérián igen.
Újravenném? Igen.

Balea Trend It Up szárazsampon: ez még az a darab, amire teljesen véletlenül bukkantam rá egy bécsi DM-ben, és tudjátok, hogy mennyire szerettem.
Újravenném? Igen, és remélem, hogy az új verzió is legalább annyira jó lesz, mint ez.

Aussie Miracle Shine sampon: még egy karácsonyi ajándékcsomagban jutottam hozzá, önmagában nem hiszem, hogy megvettem volna. Teljesen átlagos, nem szárított, nem zsírosított, de ami meglepő, hogy tényleg fényesebbé tette a hajam. Ennek ellenére nem kiemelkedő, de örülök, hogy kipróbáltam.
Újravenném? Hááááát, talán, mert alapvetően nem volt rossz.

Lush Big sampon (minta): azért kértem belőle mintát, mert szinte mindenkitől azt hallottam, hogy kevésbé zsírosodik tőle a haj, és fantasztikusan dúsít, de sajnos én ezt nem vettem észre, Egyébként tény, hogy minimális mennyiség kell belőle, így ez a kis tégely majdnem 4 hajmosásra volt elég (duplán samponozva), tehát nagyon takarékos, és bizarr, mégis kellemes érzés hatalmas sódarabkákkal hajat mosni, de nekem az illata sem tetszett különösebben, és drágának találom.
Újravenném? Talán, ha lenne belőle kisebb kiszerelés, mint a 330 gramm.

Helia-D lábizzadás gátló permet: elhasználtam, de nagyon gyorsan fogyott és annyira nem is éreztem a hatását. 
Újravenném? Nem.

Etude House Sunprise Mild Watery Light fényvédő (minta): jókat olvastam róla, így rendeltem belőle egy tíz darabos mintacsomagot eBayről. Kémiai fényvédő lévén nem hagy ragacsos, fehér réteget az arcon, hanem beszívódik, és nyugodtan lehet rá primert, alapozót, bármit kenni, plusz nem is fényesedett át előbb az arcom. Egy kicsit sem pirultam meg, szóval tényleg működik. Alkohol nincs benne, de illatanyag igen, ami engem nem zavar.
Újravenném? Igen, és valószínű, hogy be fogok ruházni a teljes kiszerelésre is.

Avon Supershock szemhéjtus: csereberén szereztem, és ugyan nem fogyott el, de beszáradt, és így már nem tudom használni.
Újravenném? Nem.

Carmex Original ajakbalzsam: újabb visszatérő kedvenc, amiről éppen ezért nem is beszélek többet.
Újravenném? Már meg is van az utánpótlás.

Catrice Made To Stay Smoothing ajakszínező: újabb kakukktojás, ami annak köszönhetően került ide, hogy furcsa szaga lett, és így már nem akartam tartogatni. Egyébként nem volt rossz, de semmi extra, jobban kedvelem a "rendes" rúzsokat.
Újravenném? Nem.

Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint ajakszínező: csakúgy, mint az előző termék, ez is valószínűleg romlásnak indult már. Bár a színe gyönyörű volt, az állaga miatt már korábban volt róla szó egy megbántam, hogy megvettem bejegyzés keretein belül, mert egyszerűen nem fogta meg rendesen az ajkakat, ahol pedig mégis, onnan lerobbanthatatlan volt, ez pedig nem túl szerencsés párosítás. 
Újravenném? Nem. 

7 megjegyzés:

  1. Valahányszor meglátom, hogy kiteszel egy ilyen posztot, elkap a szeretlek érzés. :D
    Az Etude House fényvédő érdekelne, megkérdezhetem, melyik eladótól rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, amúgy meglep, hogy szinte ezek a legnépszerűbb bejegyzéseim :D
      Még fent is van szerencsére, innen: http://www.ebay.com/itm/141914197833?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Törlés
    2. Köszi, már meg is rendeltem. Kíváncsi leszek. :)

      Törlés
  2. Original Source Lime tusfürdő - imááádom :D
    Tényleg jó gyorsan fogynak a dolgok nálad, de legalább mindig jön így új poszt, van mit olvasni (tanulás helyett :D ) ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát igen, sokkal érdekesebbek ezek mint a tanulás :DDD

      Törlés
  3. Nekem is a kedvenceim közé tartoznak az elfogyott termékes bejegyzéseid :-D A Fa tusfürdő nálam most nagyon szeretve van, szerintem a kedvencek között is felbukkan majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudom megmondani, mi bajom az illatával, egyszerűen csak furcsa :DD

      Törlés