2016. május 4., szerda

Internetes pénzkeresés #4 | JTN Panel pontbeváltás sztori - 1. rész

Ujjongtam nektek a Facebook oldalamon pár hete, hogy a JTN Panel nevű piackutató oldalon összejött az 1000 pontom, ami a minimum beváltási limit, sőt, sokan a regisztrációtokkal segítettetek is benne, hogy meglegyen. (Emlékeztetésképp, 1 pont = 7,6 forint, tehát 1000 pont esetében 7600 forintról beszélünk.) Még aznap elindítottam pontbeváltást az erre való fülön, két lehetőség van: PayPal vagy Skrill, ami gyakorlatilag egy hasonló internetes fizetési felület, azt hiszem leginkább szerencsejátékozásra használják, de megmondom őszintén, hogy ezelőtt még sosem hallottam róla. Amikor rámentem a PayPal lehetőségre, írták, hogy valamiféle technikai probléma miatt 45 napra növekedett a kifizetés időtartama, viszont Skrillen továbbra is két hét alatt jóváírják. Regisztráltam is egy fiókot, ingyenes, és ugyanúgy átutalható mezei bankszámlára az egyenleg, eddig teljesen rendben is volt a történet. 
Szépen türelmesen kivártam a két hetet, de még ezelőtt elkövettem azt a hibát, hogy felmentem az JTN Panel Facebook oldalára, ahol olyan kommentek áradata fogadott, hogy hetek óta várnak, nem történik semmi, nem írnak vissza nekik, satöbbi. Találtam egy magyar nőt, akit ugyanakkor gond nélkül kifizettek, privátban váltottunk néhány üzenetet, megnyugtatott, hogy nála minden rendben volt, írjak e-mailt, ha nem érkezik meg az összeg a két hét lejártáig. Többen írták, hogyha Facebookon írok, akkor ott gyorsabban lebonyolítható a dolog, így is tettem, de választ ezen a platformon azóta sem kaptam. Írtam e-mailt mind a magyar, mint a nemzetközi kapcsolatra, előbbitől a szimpla sablonszöveget válaszolták, ugyanazt, amit az oldalon is elolvastam már (a PayPalen technikai hiba, Skrillen két héten belül, blabla), az angol nyelvű válasz e-mail már informatívabb volt, ott megírták, hogy mikor rögzítették a pontbeváltást, és hozzátették, hogy van egy kis késés a kifizetésekben, de dolgoznak az ügy mielőbbi megoldásán. Hozzáteszem, hogy azóta is amúgy kapom a felméréseket, a profilomban nem változott még az egyenlegem, mintha mi sem történt volna - viszont a magyar nő írta, hogy neki sem volt semmi jele sokáig, hogy bármi is történt volna, visszaigazolást nem küldtek, hogy fogadtuk a kérelmet, valami, egyszer csak átváltottak a pontjai, és kész.
Még várok, nem szeretnék 1000+ pontot veszni hagyni, és ha bármi változás lesz, megírom, innen is az 1. rész elnevezés a címben. Nem segít persze, hogy a Facebookon páran folyamatosan uszítják a népet, és olyan kommenteket írkálnak, hogy az egész átverés, meg nem fognak kifizetni és 6 hete várnak a pénzükre...én most tartok a 3. hétnél egyébként. 

Egyébként Globaltestmarketen ismét összejött az 1000 pontom - napra pontosan 9 hónap alatt gyűjtöttem össze újra ennyit -, már be is váltottam őket minden fennakadás nélkül, várom a csekket. 

6 megjegyzés :

  1. Nekem is feltűnt, hogy valami nem stimmelhet a JTN-el, mert több mint egy hónapja nem kaptam kérdőívet, holott előtte hetente egyet legalább küldtek, ha nem kettőt. Nekem mondjuk még messze volt az 1000 pont de remélem, hogy te megkapod érte a pénzt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapvetően itt is úgy válogatnak, hogy igazságos legyen, szóval ne az történjen, hogy valaki minden kérdőívet megkap, más meg semennyit, szóval lehet, hogy most ezért kapsz kevesebbet, mert nálam meg folyamatosan jönnek azóta is, nem is értem. A Marketagent viszont tényleg nem csinál semmit hónapok óta, a pontjaimat sem írják jóvá, nem pont a JTN-ről gondoltam volna, hogy probléma lesz :(

      Törlés
  2. Nekem most a MOBROG jön be nagyon! Egy héten 2 kérdőívet küldenek, szépen gyarapszanak a pontok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam most Mobrogék kicsit leültek, de remélem hamarosan azért aktivizálják magukat.

      Törlés
  3. Az év elején a jtn és global orrba szájba küldték a teszteket, nem győztem kitölteni. Most meg alig valami csöpög az esőn kívül.. :)
    Majd 800 pontom van a jtn-en... Nem is értem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez ilyen amúgy, szerintem lesz órám egyébként a piackutatásról valamikor a következő félévek során, szóval akkor majd tudni fogom, hogy hogyan működik ez így :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...