2016. május 14., szombat

Arcápolási rutinom #4

Úgy éreztem, hogy itt az ideje egy újabb update-nek, mert legutóbb novemberben készült ilyen bejegyzés. Magam is meglepődtem, hogy mennyire szeretek a jól bevált dolgoknál maradni, bár mostanában egyre többet nézegetem eBay-en a koreai arcápolási szekciót, amihez persze Viki blogja is hozzásegít. Volt egy néhány hetes elég rossz időszakom bőrügyileg az év elején, amit azóta sem nem tudok hova tenni, mert szinte semmit nem változtattam akkoriban, viszont ez mostanra normalizálódott, és ismét csak elvétve jelenik meg rajtam valami. 


Sminklemosásra maradt a jó öreg Bioderma Sensibio H2O micellás víz, amit semmi pénzért sem cserélnék le, de betársult mellé az Aromax aloe verás micellás vize is, amit a Facebook oldalukon "nyertem" tesztelésre. Ez az egyetlen olyan micellás víz a Biodermán kívül, ami nem csípi a szemem, és bár kevésbé hatékony és több vattakorong fogy, ha ezt használom, egyáltalán nem mondanám rossznak. Ideiglenesen lecseréltem a Neutrogena arclemosóm két Nivea darabra, mert ki szerettem volna próbálni valami mást. A Creme Care arcisztító krém állagra és illatra is olyan, mintha a Nivea Soft  tégelyes hidratálóval mosnád az arcod. Hidratál, mégsem maga után zsíros érzetet. A Refreshing Wash Gel egy gélállagú arclemosó, amivel szintén nincs semmi problémám, nyáron biztosan sokat fogom használni, mert nagyon frissítő és könnyű. Azt várná az ember, hogy habzik, de (számomra) szerencsére nem. A Ziaja Sensitive enzimes bőrradír is ismerős lehet korábbról, és bár a DM-ben nemrég kiárusították, így 500 forintért lehetett hozzájutni - be is szereztem belőle az utánpótlást - Iparfümérián és a hivatalos webshopban még kapható, ha valaki szeretné kipróbálni. Nincsenek benne szemcsék, helyette az enzimek segítségével távolítja el az elhalt hámsejteket. Bár úgy tűnhet, hogy semmit sem csinál, azóta sem bukkantak fel kis száraz részek az arcomon, ezt pedig csak neki tudhatom be, mert más hasonló terméket nem használok. 


Az Etude House Face Condition Cream életem legjobb vására volt, még mindig előszeretettel használom folthalványításra. Sokan mondják rá, hogy instant Photoshop, és igazuk van. A Bioderma Hydrabio szérum mintáját egy vásárlás alkalmával kaptam ajándékba, ezt használom, hogyha intenzívebb hidratálásra van szükségem, mert a Mizon Ultra Suboon Cream az esetek többségében elég ugyan, mivel nincs kifejezetten száraz bőröm, de néha elkél némi tuning, ilyenkor a Bioderma szérumot egyszerűen felkenem alá éjszakára. Az Estrea arcápoló termékeiről már írtam tesztet, az ott bemutatott szemránckrémet azóta is napi szinten használom, és még mindig segít abban kicsit, hogy reggelente ne úgy nézzek ki, mint aki épp abbahagyta a sírást, ugyanis genetikusan nagyon karikás és táskás a szemem. A szokásos Carmex ajakápolón kívül a Glamour napokon beújítottam a Nuxe Réve de Miel ikonikus ajakbalzsamot is tégelyes formában, amiről nemsokára szintén tervezek külön írni, de elöljáróban elmondhatom, hogy sikerült állandó helyet kiharcolnia magának a rutinomban. Természetesen az Akneroxid is a képre kerülhetett volna, de teljesen kiment a fejemből, képzeljétek oda.

Próbáltatok ki mostanában olyan arcápolási terméket, amit mindenképpen ajánlanátok? :) 

4 megjegyzés:

  1. Á, nem, nekem is ugyanazok a kencéim évek óta. Babylove mentakupakos arclemosó, Bioderma víz és krém, utána Photoderm Kid fényvédő. PC BHA hámlasztó, ennyi. Persze lehetne szérum, de most egyelőre nem fér bele anyagilag, ha vennék Tindigóét venném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézegettem most szérumokat, ki is néztem párat, amit majd összevetek, de én is sajnálok rá 9-10 ezer forintot, úgyhogy majd ha úgy lesz rá keret :) A COSRX hámlasztókat is nézegettem, azok mondjuk nem annyira húzósak ahhoz képest, hogy mekkorák.

      Törlés
  2. Hú nekem ami nagyon bevált így arctisztítás téren és nemrég vettem az a Garnier pure active exfobrusher!:) Nagyon szépen tisztít, mikor használom utána teljesen tisztának érzem a bőrömet. Pattanások ellen, illetve pattanás utáni hegek halványítására ajánlott használni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az szinte ugyanaz lehet termékügyileg, mint anno az a nagyon mentolos-gyógyszerillatú 3in1 arcmaszk-bőrradír-lemosó kombójuk, amit baromi régen használtam :D Lehet, hogy mostmár lemarná az arcom...:D

      Törlés