2016. február 16., kedd

Teszt | Farmona Tutti Frutti Kiwi-Carambola fürdősó

Nemrég egy számomra teljesen ismeretlen márkát fedeztem fel netes kalandozásaim során, ez pedig nem más, mint a Farmona. Nem csoda, hogy eddig nem tudtam a létezéséről, mert ugyan a nem túl messzi Krakkóban van a székhelyük, a hazai drogériák közül csak a Rossmannban árulják néhány terméküket. Leginkább a rengeteg illatvariációban kapható testápolási vonal fogott meg, legszívesebben egy-egy komplett családot megrendeltem volna, de kezdésnek egy testápolót és egy fürdősót választottam a Tutti Frutti kollekcióból, a mai bejegyzés ezutóbbiról fog szólni.



A csomagoláson csak lengyel és angol felirat található, nem vitték túlzásba a díszítést sem, de nekem nagyon bejönnek a cimkéik a különböző gyümölcsökkel. Maga a fürdősó kiwis és csillaggyümölcsös - amivel még sosem találkoztam élőben, ezért gőzöm sincs, milyen -, ennek köszönhetően zöld-sárga rétegezésben van a tégelybe töltve. Az illata engem inkább a barackos Danoninora emlékeztet, mint kiwire, nem olyan fanyar, mint amit vártam volna.




A szemcsék az eddig használt fürdősóimhoz képest jobban összetapadnak, és lassabban is olvadnak fel. Az utasítás szerint 4 kupaknyit érdemes egy kád vízbe tenni, én is nagyjából ennyit szoktam. Ami elsőre meglepett, de pozitívumként fogom fel, hogy idővel eléggé elhalványul az illata, így mire a konkrét fürdés részhez érek, már használhatok bármilyen tusfürdőt, nem fogja ütni egymást a kettő. (Eddig ha fürdősót használtam, mindig valamilyen illatmentes terméket választottam mellé.)
Iparfümériáról tudjátok megrendelni, a 600 grammos kiszerelés 790 forintba kerül, ami nagyon kedvező szerintem.

Szimpatikus lett számomra a márka, a továbbiakban tervezem kipróbálni a tusfürdőiket és testradírjaikat is. 
Hallottatok már a Farmonáról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése