2015. június 30., kedd

Balea Spray-On testápoló

Lollynál találkoztam először a Balea spray formátumú testápolójával, ami azonnal felkeltette az érdeklődésemet. Időközben meggyűlt a baja a csomagolással, én pedig csak reménykedni tudtam, hogy egy hibás darabot fogott ki, és nem fogok vele befürödni. Bekerült a júniusi kedvenceim közé is, ebből már sejthető, hogy megkedveltem, nézzük is, miért. 


A csomagolása akárcsak egy nagyobb fajta fújós dezodoré, eléggé kézreáll, és számomra tetszetős is. A kupakját elcsavarva lezárhatjuk, így biztosan nem nyomódik meg véletlenül. Szerintem sokkal praktikusabb lett volna rendes kupakot mellékelni hozzá, mert így valamivel bonyolultabb tisztítani a kis fejet, és nem is mindig jön teljesen egyenletesen a termék belőle. Elvileg folyamatosan nyomva kellene fújni, de akármilyen kis sugárban jön, néha bizony előfordul, hogy félremegy, még ha nem is vészesen. Az illata kifejezetten friss és "tisztaságérzetet" kölcsönöz, egész sokáig lehet érezni, amit én különösen szeretek.



Azt ígéri, hogy a 10% aloe vera és glicerin tartalomnak köszönhetően azonnal hidratál és nem hagy zsíros nyomot. Lelövöm a poént: teljes mértékben beváltja az ígéretét, pont emiatt tartom "forradalminak" az eddig használt testápolóim között. Felvitel után 2-3 perccel már szinte egyáltalán nem észrevehető, hogy bármit is a bőrünkre kentünk, mégis érezhetően hidratál. Nyilván a nagyon száraz bőrűek számára nem biztos, hogy elég, télen pedig pláne nem ehhez nyúlnék, a melegebb hónapokban viszont sokak számára megfelelő lehet szerintem, pláne hogyha hozzám hasonlóan utáltok testápolózni.
150 ml-s kiszerelésben kapható 800 forintos áron, amit megmondom őszintén, kissé drágának találok, főleg, mivel másfél hónapja használom, és már most érzem, hogy lassan el fog fogyni.

A kis hibái, és minimális túlárazottsága mellett továbbra úgy gondolom, hogy jó termékről van szó, valószínűleg újra be fogok rá nevezni, más márka is kijöhetne hasonló megoldással :)

8 megjegyzés:

  1. Én nemrég a mogyorós testvajat vettem meg (igen, így nyárra, nem vagyok normális :D), néha használom is, de inkább egy könnyedebb testápolóhoz szoktam nyúlni. Én sokkal jobban szeretem a pumpás kiszereléseket pl :) Érdekesnek tűnik ez is egyébként, biztosan jó...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mogyorósat én is láttam mostanában egy csomó helyen, de félek, hogy sosem használnám el, nem vagyok nagy testvajazós...:D

      Törlés
  2. Azt hiszem én sem találok jobb jelzőt, mint azt, hogy érdekes. :) Persze a szó legpozitívabb értelmében. Esti használatra nem tudnám elképzelni (akkor úgyis van időm a testápolózás macerás procedúrájára :) ), viszont rohanós reggeleken nagy segítség lehet, ha épp egy kis hidratálásért kiált a bőröm, így lehet, hogy én is beruházok rá. Köszi a posztot, nagyon hasznos volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, remélem neked is beválik majd, ha úgy döntesz, hogy kipróbálod :))

      Törlés
  3. Hm, én kedvet kaptam hozzá. :D Szerintem ki fogom próbálni. Annyira sajnos én sem szeretek testápolózni, és hátha ezzel a termékkel kisit más perspektívába kerül ez a dolog. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esküszöm élvezem, két perc után felöltözhetek meg minden :D

      Törlés
  4. Jé még nem is hallottam ilyen fújós testápolóról. Nagyon tetszik, nekem is felkeltette az érdeklődésem:) Mindig is szerettem a Balea márkát.:)

    VálaszTörlés
  5. Most nagyon belejöttek az új cuccok gyártásába, nekem is nagy kedvenceim :))

    VálaszTörlés