2015. április 22., szerda

Elfogytak #11

Ezúttal nem tartogattam túl sokáig az elhasznált dolgokat, mégis összegyűlt belőlük egy jó adag, valamint már úton van a következő ilyen bejegyzésre való. Örülök, hogy sikerült sminkterméket is elfogyasztanom, még ha csak kettőt is, és mindkettő korrektor. 


Balea cseresznyés tusfürdő: a cseresznye a kedvenc gyümölcsöm, de ennek az illatában volt valami marcipános is, amit annyira nem kedvelek, ezért nagyjából a felénél meguntam, összességében viszont nem volt rossz. 
Újravenném? Talán.

The Body Shop Glazed Apple testvaj: az illatát nagyon szerettem, tartósan meg is maradt. A hidratáló hatásával is elégedett voltam, ugyan nekem nincs nagyon száraz bőröm. Nem hiszem, hogy egy teljes kiszerelést el tudnék használni ezekből a testvajakból, kivétel, ha valamelyiket tényleg nagyon szeretem, ez a 50 ml pont addig elég, amíg ráunok, ráadásul az én pénztárcámnak kicsit drágák is a TBS termékek.
Újravenném? Talán, ha még lehetne kapni.

Rexona Maximum Protection dezodor: volt már róla szó, a kedvenc dezodorom, már nem tudom, hanyadikat használom el belőle.
Újravenném? Igen.

Calena Karibik fürdősó: ez a termék hozta meg a kedvemet a fürdősók használatához, a Glamour napi szerzemények között mindjárt hármat is láthattok. Tetszett, hogy halványkékre színezte a vizet ,és kellemes illatot hagyott a fürdőben, plusz hidratáltabbnak is éreztem a bőrömet fürdés után.
Újravenném? Talán.

Bioderma Sensibio H2O micellás víz: nem hiszem, hogy valaha lecserélem, abszolút a kedvenc arc- és sminklemosóm. 
Újravenném? Már meg is van az utánpótlás.

Akneroxid 100 mg/g gél: az arcápolási rutinom állandó tagja, mint már említettem, ennek segítségével sikerült megküzdenem a problémás bőrömmel, ráadásul anyának is bevált.
Újravenném? Igen. 

Carmex ajakápoló: szinte már csak ismétlem magamat, semelyik másik ajakápoló nem vált be ennyire, mint ez, hiába a nem túl kellemes illata és íze. 
Újravenném? Igen, már be is szereztem.
  
John Frieda Frizz Ease csodakúra: sokat vártam ettől a pakolástól, mert Krémmánián mindenki áradozott róla, és külföldi videókban is hasonló véleménnyel voltak. Az állaga számomra meglepően folyékony volt, az illata pedig egyszerűen csodás, nagyon friss és "fodrászos". Valóban puhává és hidratálttá tette a hajamat, de a kezdeti "wow" érzés később alább hagyott, ráadásul nálam viszonylag gyorsan el is fogyott. (Angliában egyébként sokkal olcsóbban lehet beszerezni.)
Újravenném? Akciósan talán. 

John Frieda 3-day Straight egyenesítő spray: talán másodjára vettem újra, az egyenesítő hatásával meg voltam elégedve, tényleg tartósan sima maradt a hajam, és még párás időben sem volt vállalhatatlan a frizurám. Nemrég azt hiszem, új csomagolást kapott, egy ideig nem is lehetett kapni, egyelőre nem néztem meg, hogy most lehet-e.
Újravenném? Ha kicsit olcsóbb lenne, igen. 

Fructis Wunder-Öl hajvégápoló olaj: elég se veled, se nélküled volt a kapcsolatom ezzel az olajjal. Rosszabbá nem tette a hajamat, ugyanakkor a rengeteg pozitív vélemény ellenére nem éreztem hatalmas változást. Párszor használtam hajmosás előtt pakolásként is, nem volt rossz, de lehet, hogy újra benevezek a Kérastase Elixir Ultime-re, mert az 50 ml-s verzió árban körülbelül ugyanennyibe kerül.
Újravenném? Talán. 

Catrice Velvet Finish korrektor: írtam már róla, visszagondolva nem volt egy rossz korrektor. Ugyan a bőrhibák elfedésére nálam nem vált be, de a szem alá, és minden napra alapozó helyett a bőrszín kiegyenlítésére szerettem használni.
Újravenném? Talán.

Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektor: ebből is talán a második fogyott el, egy időben nagyon szerettem. Tetszett, hogy a legvilágosabb árnyalat rózsaszínes tónusú és elég masszív, krémes állagú, így pont tökéletes a szem alatti karikák eltüntetésére, ráadásul az apró ráncokba sem ül be a nap végére sem. Ahhoz képest, hogy megkepően kevés, mindössze 1 ml terméket tartalmaz, nekem hónapokig elég volt rendszeres használat mellett is. Az ára kedvező, de mostanában jobban szeretem a L'oreal Lumi Magique korrektort, ami kialakításában nagyon hasonló ehhez.
Újravenném? Talán.

Gianfranco Ferre In The Mood For Love Pure parfümminta: egy Iparfüméria rendeléshez járt ajándékba. Nem volt rossz, de nem kifejezetten az én stílusom, kicsit túl virágos az ízlésemhez, pedig az illatjegyei alapján kifejezetten gyümölcsös illatot képzelnék el. A tartóssága átlagos, tavaszra-nyárra megfelelő lehet.
Újravenném? Nem.


Nálatok mi fogyott el mostanában? :)

2 megjegyzés:

  1. Cuki, hogy a fürdősók beszínezik a vizet, de nem fogják be a kádat? Vettem két Baleát, de csak utóbb olvastam el, hogy ezek bizony színeznek, és hát nem örülnék ha piros lennék, a kádnak meg végképp, főleg ha le se lehet takarítani. Anya örülne nekem. :D Még nem volt alkalmam kipróbálni, de most így nem is merem. Mond, hogy nem fognak, kérlek. :D

    VálaszTörlés