2015. március 31., kedd

Beszámoló | III. Youtube Beauty találkozó

A hétvégén a Váci utca 47. szám alatt gyűltek össze videósok és nézők egyaránt, ugyanis vasárnap ismét megrendezésre került a mostmár hagyománnyá vált Youtube Beauty közönségtalálkozó, immáron a harmadik. 
A délelőttöt a Deák téri Starbucksban nyitottuk Katy-vel, Renivel és Megaera Szilvivel, majd később Emci, Mia és a húga, Bogi is csatlakozott. Így sétáltunk át a helyszínre, ahol találkoztunk a két Alexával, Monival, aki szintén Szlovákiából érkezett, Andival, Nórival, Barbival, Szilvával és Ramival. Később befutott Móni, Ditke, Evi, Ayse és Brush Bia is. Az előkészületek után mindenki egyenként bemutatkozott, majd négy csoportba rendeződtünk és egy kvízen vettünk részt, ahol a mi csapatunk lett az első, Alexa1, Alexa2, Moni, Ayse és Emci vezetésével, na meg persze Andival (Asu) a hátam mögött :P 
Ezután szabadon lehetett fotózkodni, beszélgetni a lányokkal, és megérkezett az imagiSHOW delegáció is, hogy forgassanak egy keveset a Talkman-hez, így a következő adásban én is szerepelek majd, mind az esemény "idegenvezetője". Tartottunk egy 45 perces szünetet, ahol a többség vagy kávézni, vagy enni ment, én pedig addig jót beszélgettem Rékával. Háromnegyed háromtól egy órán át a lányok közül páran élőben teljesítettek kihívásokat, így került sor a Bean Boozled, a Not My Arms és a Mi van a kezemben? kihívásra is. 
A szöveges beszámoló helyett, mint általában, ismét beszéljenek helyettem a képek, valamint linkelem a már feltöltött vlogokat is. :)

























 Nagyon örülök, hogy ennyi mindenkivel találkozhattam, , remélem, nyáron jön a folytatás! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése