2015. február 12., csütörtök

Díjat kaptam! #2 - Versatile Blogger Award

Nórától (update: Renitől és Katytől is) kapta a blog nemrégiben a második díjat, aminek lényege, hogy 7 random dolgot kell megosztanom magamról. Köszönöm szépen, következzenek a tények :)



  • Rettegek a csincsilláktól, ugyanis egyszer az állatkereskedésben lehajoltam egy térdmagasságban levő terráriumhoz, hogy megnézzem, mi van benne, egy csincsilla pedig olyan ijesztően bámult rám, hogy azóta sem tudom elfelejteni :D
  • Gyerekkoromban a kedvenc TV-műsorom a Híradó volt. 
  • A négy év alatt összesen egyszer késtem el a gimiből. (8-kor kezdődik a tanítás, de ha 7:50 után érsz be, az már késésnek számít.)
  • Nem láttam sem az Oroszlánkirályt, sem A dzsungel könyvét és még ezen kívül millió "alapnak" számító animációs filmet. 
  • A legutáltabb házimunka számomra a teregetés, porszívózni és locsolni viszont szeretek. 
  • Ha tehetném, mindenhova metróval és repülővel járnék. 
  • Körülbelül nyolcadikos korom óta (5 éve) nem nőttem egy centit sem.
15 bloggernek kellene továbbadnom, a legtöbben viszont, akiket olvasok, megkapták mostanában, így igyekeztem olyanokat választani, akiknél még nem láttam :)


12 megjegyzés:

  1. Köszönöm Drága Kami❤
    Amúgy a csincsillásnál már kezdtem izgulni, hogy rád ugrott vagy valami :D persze így is ijesztő mikor egy állat szimplán furán néz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Alapból sem szeretem a rágcsálókat, de hát ezek valami szörnyű ijesztőek...:D

      Törlés
  2. Köszi szépen a díjat! :) A csincsillásnál én is valami hasonlót vártam, mint Azrail :D bár lhiszem, hogy így is ijesztő volt. Melóban van egy csavó, akk annyira csúnyán néz mindig, hogy olyan mintha mindenkit le karna gyilkolni... Nah tőle én is félek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk a suliban is rengeteg ilyen van, sosem tudom, hogy direkt csinálják vagy csak szimplán így néznek :DD

      Törlés
  3. Köszönöm szépen a díjat. :)
    Együtt érzek Veled teregetés ügyben, én a zoknikat rettenetesen utálom felpakolgatni a szárítóra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :)
      Jaj, ne is mondd, meg az ágyneműk...:D

      Törlés
  4. Én is imádtam a Hiradót... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyedüli probléma az volt, hogy akkor még bőven mutogathattak halottakat meg levágott testrészeket, mert a médiatörvény nem korlátozta és gyerekként annyira nem volt szép látvány :D

      Törlés
  5. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! :)
    Én is egy kicsit durvább történetre számítottam a csincsillákról. :D Házimunkában meg segítsünk be egymásnak. Én szeretek teregetni, de a porszívózás nem a szívem csücske. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodom rajta, hogy indítok egy vállalkozást és mindenkihez eljárok porszívózni :DD

      Törlés
  6. Köszönöm Kami! :)
    Nálam ilyen versatile dolgokat azért nem látsz, mert sokan nem tudják kultúráltan odaadni másoknak, így pár "csak burkolatlanul reklámozom magamat és szarok rád meg a blogodra" hozzászólásos emberkére már ráripakodtam anno, azóta szerintem más nem is mer nekem díjat adni. :D Pedig jó dolog lenne, csak sokan annyira átlátszóan és l*szarom stílusban csinálják, hogy megelégeltem és párszor kifakadtam. Persze a rossz akkor is én voltam...:D De tudom, Te nem ilyen vagy, így ezt értékelem és igyekszem megbecsülni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :)
      Hát, mi egyébként is ismerjük egymást, szóval nem igazán lenne mit reklámozni...Másrészt egyébként is annyira viccesen fogalmazol és jó hasonlataid vannak, hogy már előre kiváncsi vagyok miket fogsz megosztani magadról :D

      Törlés