2014. december 5., péntek

Az én szalagavató sminkem

Nem tudom, hogy akárki számára is meglepően hangzik-e, de a holnapi szalagavatóra saját magam fogom készíteni a hajamat és a sminkemet is. A smink alap ötletét Barbi videója adta, az általa használt arany színt ezüstre cseréltem és belecsempésztem egy kevés sötétkéket is. Én nem átallok színeket használni, szerencsére az iskola sem szól bele, hogy mennyire sminkelhetünk - ezért gyakran egy átlagos sulis hétköznap délelőtt tesztelek piros vagy bordó rúzst - ráadásul az osztálytáncunk a Hair című musical köré épül, ezért döntöttem úgy, hogy a megszokott natúr vonalat megtöröm valamivel. A hajamat természetesen nem hagyom így majd, a képek a smink próbája után készültek, ugyanis holnap este már nem valószínű, hogy a fények lehetővé tennék a fotózást.
Ami még kissé szentimentálisnak tűnhet, de számomra fontos, hogy a kedvenc parfümömet, a Bruno Banani Magic Woman-t fogom magamra fújni. Különböző okok miatt egy-másfél éve egy félig teli üveggel ott várakozik a polcon a pillanatra, amikor majd visszatér a mindennapjaimba és ugyan egy kifejezetten tavaszi-nyári illatról beszélünk, én mégis boldogan fogom használni aznap este, hiszen végigkísérte a Kempelenes napjaimat :)






Amiket használtam:
Bioderma Sébium Pore Refiner primer
Bourjois Healthy Mix Serum alapozó - 51 light vanilla
Catrice Camouflage Cream korrektor - 010 ivory a bőrhibákra
L'oreal Lumi Magique korrektor - 1 light a szem alá
Essence Eyebrow Stylist Set - 02 natural blonde style
Catrice Eyebrow Filler színezett szemöldök zselé
Etude House Proof 10 szemhéjalap
Essence How To Make Nude Eyes paletta - an eye on apricot a mozgó szemhéjra
Sleek Oh So Special! paletta - Wrapped Up a külső szemzugba, mélyítővonalra és az alsó szempillatőbe
Essence Fantasia mono szemhéjpúder - 02 not ivory but ebony a mozgó szemhéj középső részére
Aden mono szemhéjpúder - No.10 a felső szempillatőbe
Manhattan zselés tus
Essence Big Bright Eyes highlighter ceruza - 02 highlight it...pearly a szemöldökcsontra és a belső szemzugba
Essence Lash Princess szempillaspirál
Aden Terracotta Baked pirosító - No.01 Pink
Catrice Absolute Eye Color szemhéjpúder - 080 Go, Charlie Brown! kontúrozáshoz
Catrice Prime & Fine mattító púder
Rimmel Lasting Finish rúzs - 070 Airy Fairy

6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett a smink!:) Tetszik a visszafogottság. Te is nagyon szép vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!
    Láttam pár képet FB-on, gyönyörű volt a ruhád és benne te is! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...