2014. szeptember 11., csütörtök

Kim Kardashian kontúr

Dalma videója adta az ötletet, hogy én is kipróbáljam ezt a fajta kontúrt, habár nincs sötét krémes korrektorom, ezért jobb híján port használtam, amit kicsit nehezebb volt eldolgozni. Miután készen lettem, odamentem anyához, rám nézett és azt mondta hogy ő nem lát semmi különöset, úgyhogy ezek szerint jó munkát végeztem :D Kontúrszínnek a már sokszor emlegetett Catrice monot használtam 080 Go, Charlie Brown! fantázianévvel, a világos részekre pedig az Essence Stay All Day korrektor és a Catrice Re-Touch Light-Reflecting került.





15 megjegyzés :

  1. Tök jó lett :) Érdekes ilyen erős kontúrral látni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem a képeken jött nagyon furán vissza, élőben nem volt ennyire feltűnő :D

      Törlés
  2. Durva nagyon, hogy mennyire lehet formázni az arcot kontúrozással. :)
    Az a Catrice mono nekem is nagy kedvencem, azt használom a szemöldökömre. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a szemöldökömre vettem egyébként, aztán valami bekattant és kitaláltam, hogy multifunkciós :D

      Törlés
  3. Ez a kontúr az egyik legjobb találmány, Rajtad pedig különösen jól mutat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen és egyébként nem is tart annyira sok ideig megcsinálni :) Köszönöm!

      Törlés
  4. Nagyon szép *-* Már vártam ezt a bejegyzést :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓ köszönöm *-* Jaj tudom, mondtad hogy rakjam már ki :P

      Törlés
  5. Basszus ez valami hihetelen jó lett, nagyon ügyes vagy! :) Én egyszer próbálkoztam meg vele, hát úgy néztem ki mint aki balesetet szenvedett. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Én először kamerán keresztül úgy néztem ki, mint akinek koszos az arca, úgyhogy ezek már az újratervezés utáni képek :DDDD

      Törlés
  6. gyönyörű lett a végeredmény, a 3. képen egyszerűen fantasztikusan nézel ki! :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szépen kiemelted vele az arcod, habár bevallom nekem egy picit sötét lett a bőrtónusodhoz, viszont ettől függetlenül is szuper lett és jól áll neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen egyébként, ilyen ha lúd, legyen kövér alapon :DD Köszönöm :))

      Törlés
    2. Igen egyébként, ilyen ha lúd, legyen kövér alapon :DD Köszönöm :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...