2014. augusztus 3., vasárnap

Beszámoló | Egy blogtalálkozónak indult nap Vácon

Történt valamikor a múlt hét végén, hogy Panni meghirdetett egy találkozót Vácon, ugyanis már ezelőtt páran mondták, hogy miért mindig a főváros, ha úgyis Vác környékén lakik, miért ne lehetne ott? Már a hét elején sejtettük, hogy nem leszünk túl sokan, az alap felállás szerint Sunny is jött volna velem, de az utolsó pillanatban közbejött egy egyetemi dolog, úgyhogy én tegnap reggel fogtam magamat és levonatoztam Vácra. A nap úgy kezdődött, hogy én egy órával később keltem fel, mint akartam, kis híján le is késtem a vonatot, de szerencsére gyors volt a busz, pont előttem nyitottak új pénztárat, légkondis vonaton utaztam, amin még wifi is volt, szóval minden klappolt. Panni kijött értem az állomásra és onnan sétáltunk a Repetába, ahol leültünk és gyakorlatilag megebédeltünk 11-kor, de természetesen előtte még lefotóztuk az ételt a lehető legtöbbféleképpen Instagramra. Szinte meg voltunk győződve róla, hogy ketten leszünk, de úgyis régen találkoztunk (egy bő két hete talán, az aztán rég volt) és különben is nagyon jó lesz nekünk így is, de aztán befutott Dóri. Szóba jöttek a régi, ma már nagyon gáz zenék amiket valaha szerettünk, és hogy csak az a város igazi város, ahol Müller is van, méghozzá három méteres Essence pulttal. Így hárman sétáltunk át a velünk szemben levő DM-be, majd Rossmannba, mert nem múlhat el úgy egy találkozó, hogy nem nézünk be az összes lehetséges drogériába. A Rossmannban összefutottunk Zsófival, aki szintén Panni ismerőse, plusz az Essence kifutó termékeket is leárazták, egy bő fél-egy óra biztosan azzal ment el, hogy sminkeket nézegettünk. Csereberére is készültünk, de Panni immáron másodszorra is otthon hagyta a cuccokat, úgyhogy mi jobb híján Dórival átnéztük egymás dolgait, és szereztem tőle egy narancs, Flirt árnyalatú Avon rúzst. Én egész héten fagyit akartam enni, úgyhogy leültünk egy cukrázda kinti részére és kitárgyaltuk az tanárokat az iskolában (igen, augusztus elején), az érdekes embereket a környéken és természetesen a blogos dolgokat. Hazafelé persze, hogy nem újfajta vonat jött, csak tízezerszer kívántam pokolba a nyári időjárást, de megérte kiutazgatni, máskor majd olyankor szervezünk váci kirándulást, ha elviselhető idő lesz, vagy megyünk strandolni, ugye Panni? :D










Avon rúzs - Flirt | Essence pirosító - 50 sweetheart, 30 secret it-girl |
 Lovely Pastel Green szemhéjtus
 Essence Stays No Matter What szemceruza - 07 Whipped White Frosting

12 megjegyzés :

  1. Milyen képet raktál ki rólam?:DDD Legközelebb strand! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miii, ne mondd, hogy nem tök jó! :DD Megyünk pancsolni! Tényleg, ezentúl Pancsinak foglak hívni :DDDDDDD

      Törlés
  2. Mindig olyan szép képeket készítesz *.* Amúgy jó élmény lehetett, sajnálom, hogy nem tudtam menni, de remélem egy legközelebbi blogtalin már részt tudok venni :) Ezek mindig olyan jó élmények ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, köszi ^^ Kár, hogy nem tudtatok többen jönni :((

      Törlés
  3. Haha, ha én is jöttem volna veled tuti oda meg vissza is béna lett volna a vonat és no wifi xDD Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, látom nagyon jól éreztétek magatokat (helyes-helyes :D) és a képek meg nagyon jók :D Majd legközelebb már én is ott leszek remélem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panni is mindig a béna vonatot kapja :DD Hát szerintem is, bár onnan a világ végéről...:(

      Törlés
  4. Nagyon szép képeket készítesz! :) Mindig elgondolkodom ilyenkor, hogy ezek szerint Szeged nem is igazi város.. :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Minden városba kéne Müller!

      Törlés
  5. Nagyon szuper képek lettek! :) A tust és a ceruzát imádni fogod, a ceruzát én alapnak is használom! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Abban reménykedem hogy elég tartós lesz ebben a tízbillió fokban :)

      Törlés
  6. Jó kis nap lehetett :) Csinik vagytok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...