2014. augusztus 30., szombat

Biovanne Nagykövet Program

Pár hete valamikor üldögéltem, olvasgattam az interneten és egyszer csak rábukkantam egy felhívásra, miszerint ha a Biovanne oldalán kitöltesz egy űrlapot, vagy valami hasonlót, lehetőséged nyílik arra - ha kiválasztanak - hogy kapj három hónapnyi Biovanne Plus szépségvitamint kipróbálásra. Tudjátok, hogy mennyire fontos számomra a hajápolás (már csak alig tíz centi hiányzik ahhoz, hogy derékig érjen!), nem próbáltam még semmilyen "márkásabb" szépségvitamint, gondoltam, mit veszíthetek?! Beadtam a jelentkezést, már majdnem el is feledkeztem róla, ahogy ez lenni szokott, amikor is a héten kaptam egy e-mailt, hogy bekerültem az első fordulóba, válasszam ki a négy felsorolt időpont közül a számomra legmegfelelőbbet, hogy személyesen tudjunk találkozni és egy egy-másfél órás "tréning" keretein belül elmondjanak mindent a programról és magáról a termékről. Azt már előtte is tudtam, hogy a két hónapos kúra ideje alatt rendszeresen írásos formában, lehetőség szerint képekkel alátámasztva kell majd rögzítenem a fejleményeket, amit a Biovanne hivatalos honlapján lehet majd figyelemmel követni. Ez számomra azért pozitív, mert aki erre nem kíváncsi, az nem fog úton-útfélen hajnövesztős bejegyzésekbe és fázisképekbe botlani a blogon, persze ha már tesztelem, valószínűleg időnként itt is be fogok számolni a fejleményekről.
Plusz dolog még, hogy a tesztelési időszak végén a Biovanne csapata kiválaszt egyet közülünk, aki a márka nagykövete és 1 millió forint készpénz tulajdonosa lesz, valamint a beérkező kérdéseket is ő fogja megválaszolni egy éven át.


Rögtön letámadtam a kilátást
Péntek reggel tíz órát választottam időpontként, a MOM Parkba kellett mennem. Azt már tudtam, hogy Barbival fogok találkozni ott, meg is találtam a helyet, eléggé el volt dugva, onnan lifteztünk fel az irodákhoz. Egy kisebb tárgyalóba vezettek minket, eleinte csak ketten voltunk, beszélgettünk, közben pakolgattak körülöttünk, aztán megérkezett még két lány és elkezdtük a "tréninget". Először röviden a cég profiljáról, a termék hatóanyagairól volt szó, arról, hogy mikre és hogyan hat a vitamin. Nem szeretnék a tudományos részébe túlságosan belemenni, nálam sokkal hozzáértőbb emberek is írtak már erről :D Ahelyett, hogy csak a reklámszöveget olvasnák az emberek, a mi tapasztalatainkat követhetik végig a kúra befejeztéig, én semmiképpen sem szeretnék valótlant vagy túlzásokat írni, remélem, hogy tényleg észrevehető változásokat fog produkálni. Nem volt sem szájbarágós, sem vontatott és unalmas az előadás, viszonylag gyorsan is végeztünk. Néhány napon belül megkapjuk majd a hozzáférést az oldalhoz, ahol heti többször fogunk rövid beszámolókat publikálni az eredményekről.
Egyet azonban előre leszögeznék, hogy elkerüljem az ijesztgető és szörnyülködő kommenteket: sok helyen hallani az ilyen szépségvitaminokról, hogy hízik tőle az ember. A B vitamin valóban okozhat étvágynövekedést, de önmagában nem a vitamin hízlal, az hízlal, amit megeszel. Nekem alapból is kell B vitamint szednem, tisztában vagyok ezen tulajdonságával és még nem volt vele problémám eddig.



Remélem velem tartotok majd és követitek a dolgok alakulását, én már nagyon izgatott vagyok, remélem a kúra végére javul a hajam és a bőröm állapota és sikerül kicsit jobb formába hozni a télre :) Akik pedig velem együtt részt vesznek, azokkal biztosan fogok még tapasztalatot cserélni a közeljövőben :)

8 megjegyzés :

  1. Már a buszon olvasom a kis beszámolót. ;) Köszi, hogy lefotóztad a környezetet, ez is nagy segítség, hogy megtaláljam a helyszínt. Juj, nagyon kíváncsi vagyok már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen meglepő, hogy olvasod :O :DDD

      Törlés
  2. Régebben szedtem ezt a vitamint és tényleg hatásos volt. A legszembetűnőbb az volt számomra, hogy baromi gyorsan nőttek a körmeim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, akkor én pont nem fogok neki örülni, ugyanis nem szeretem, ha hosszúak :D De ha bevált, akkor örülök és remélem a legjobbakat! :)

      Törlés
  3. Na én kíváncsian várom a fejleményeidet és remélem minden jól sikerül majd :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy nem nő majd két fejem vagy három fülem :DDD

      Törlés
  4. El fogom olvasni, majd, lesz-e eredmény, de nagyon nem hiszek ebben a szépségvitamin-dologban. Szedtem DM-eset, Bérest, Helia D-set, mindegyikben kb. ugyanaz van. A bőröm semmivel sem lett szebb, a hajam állaga sem, bár a fodrász szerint gyorsabban nőtt. A körmöm eleve erős volt. Hízni sem híztam és az étvágyam sem lett jobb, igaz, rosszabb sem. Szerintem ha valaki nagyon rossz állapotban van, akkor kicsit segít, ha felturbózza magát vitaminnal, de nem csodaszer ez a vitamin sem, ha megint szednék, a DM-es is jó lenne. 3 hónap után van ennek is látható eredménye? A legtöbb vitaminra ezt írják. Mert akkor pont akkor fogy el, amikor kezdene igazán hatni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kovaföld vált be, attól tényleg gyorsabban nőtt a hajam és a bőröm is szebb lett, a DM-eset nagyon sokáig szedtem, szerintem legalább fél évig, de annyira nem érzékeltem semmit. Erről azt mondták, hogy pár hét után már eredménye van, de végig kell szedni a kúrát, hát, majd meglátjuk...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...