2014. június 12., csütörtök

Mi van a táskámban?

Szeretem ezeket a táskamutogatós bejegyzéseket/videókat nézegetni, így gondoltam, hogy én is megmutatom, hogy mit cipelek magammal nap, mint nap.
A táskám maga egy teljesen egyszerű fekete, műbőr darab, amit a Kosztolányi Dezső térnél levő táskás boltban vettem, ahová utolsó reményemben tértem be, miután az összes boltot végigjártam már a belvárosban, és sehol sem találtam hosszú vállpántos, mindenféle csicsa nélküli, pakolós fekete táskát lehetőleg nem 10-15 ezer forintért. Soha sem fogom megérteni, hogy hogyan lehet táskát gyártani vállpánt nélkül, képtelen vagyok az alkaromon hordani a táskákat, főleg amikor benne van a húszezer tankönyvem, plusz a reggelim és a többi. Ezen kívül én gyűlölök külön zacskót vagy bevásárlószatyrot magammal hordani, ha elmegyek vásárolni, akkor mindennek, amit veszek, bele kell férnie a táskámba, nem vagyok hajlandó semmi mást a kezemben vinni - ez főleg abból adódik, hogy az egyik vállam használhatatlan, ezért csak az egyik oldalamat tudom terhelni.



Mindig van nálam esernyő, általában ezeket a 900 forintos teljesen alap Rossmannosakat veszem, elég sokáig bírják és szerintem a drágább sem tud sokkal többet. Fülhallgató, kulcs az alapfelszerelés része, borzasztóan félek, hogy itthon hagyom a kulcsaimat, és amikor jövök haza, senki nincs itthon, aki beengedjen. Olyanra is volt már példa, hogy azt hittem, hogy itthon maradt, másfél óráig vártam apára a lakás előtt, mire megtaláltam a táskám mélyén...Furcsamód utálok napszemüveget hordani, azonban főleg amióta jó idő lett, muszáj, ezt a pöttyöset a Tally Weijl-ben vettem a Glamour napokon. Nyáron fontos, hogy legyen nálunk innivaló - esetemben ásványvíz - mert pláne ebben a negyven fokban fontos a folyadékpótlás. Rágó, szerintem nem kell magyaráznom. A pénztárcám egy kisebb táska, fájdalomcsillapítótól kezdve a sebtapaszon és a hajgumin át a mattító lapocskákig minden van benne, beleértve az összes törzsvásárlói kártyát, kupont, kedvezményre jogosító blokkot, nem utolsó sorban pedig önvédelmi fegyverként is megállja a helyét. Ja, és néhanapján még pénzt is hordok magamnál! A Camponában vettem egy Hepi Otthon (tényleg, így, hepi) nevű kis olcsó, mindenes boltban. Nem annyira tetszik, hogy a szegecsek rajta arany színűek, mert soha, semmi aranyat nem hordok, de másmilyen nem volt. 


A lila neszesszer DM-es, benne a szokásos lányos csat-áradat, a kis ecotools szütyőben a női dolgok, egy mini essence körömreszelő, fésűtükör, bár a fésű funkcióját ritkán használom, orrspray a biztonság kedvéért és hajlakk, egy fiú (!) barátom miatt, aki múltkor megkérdezte, hogy nincs-e nálam. Mostmár van. Kozmetikum fronton nem viszem túlzásba a dolgot, gyakran látom, hogy valaki szemhéjpúdert, alapozót, szempillaspirált is hord magánál, én erre képtelen lennék. Vészhelyzet esetére nálam van egy epres tubusos Carmex, valamint rúzs-szájfény, ami éppen bekerült. Ami nincs nálam soha, az zsepi, csodaszámba megy, ha mégis kallódik valahol. Természetesen mindig nálam van még a telefonom is, ami lemaradt a képről, ha valakit érdekel, egy HTC Desire 500-at használok.

Szerintem én megcáfoltam azt a teóriát, hogy a lányok az egész életüket a táskájukban hordják, habár vannak olyan alkalmak, amikor tényleg belepakolom a fél szobát, de aztán rájövök, hogy ez így baromira átláthatatlan és muszáj kiselejteznem. Nem szoktam mindenféle blokkokat, csomagolásokat, szemeteket hurcolni hetekig, mert idegesítenek, másrészt pedig majdnem azonnal ki is dobom őket :D

6 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik a táskád! Általában is én ezeket a dolgokat cipelem magammal, csak nálam a zsepi alapkellék!
    A pénztárcámba szintén minden van. Bár, épp most keresek egy másikat, mert ez nem a legpraktikusabb tárolás szempontjából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zsepivel hadilábon állok, de már hozzászoktam...Tényleg nem, de nem tudok mit csinálni, ha egyszer muszáj a tudat, hogy nálam van minden :D

      Törlés
  2. Epres Carmex? Én olyat hogy nem találtam? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Angliában vettem, de nem annyira jó, nem vesztettél sokat :D

      Törlés
  3. Klassz bejegyzés volt. :) Én is az egyszerű fekete táskákat szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Most mondjuk frissíteni akarok és venni egy másikat, de ezt annyira jól eltaláltam, hogy nehéz lesz...:D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...